Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Status på facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 23:41   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Status på facebook

Jeg er svært dårlig på oppdatering. Nå har jeg faktisk ikke vært inne på FB på mange dager. Hadde faktisk ganske mange morsomme vennestatuser, selv om jeg ikke vil out dem her ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 23:44   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg oppdaterer aldri via mobilen (hadde ikke visst hvordan), og statusoppdateringene mine kan variere fra særs uinteressante, til ting jeg får mye respons på.

Av de jeg får opp på forsiden akkurat nå er det bare en med mobilupdate, så jeg har kanskje bare trege venner som ikke vet å følge med i tiden?

Gammel 15-07-09, 00:20   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Migrene-dama har ikke vært hjemme pga. migrene flere ganger, for å si det sånn. :helbredende:

Gammel 15-07-09, 00:28   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker at folk oppdaterer statusen sin hyppig på facebook. Jeg liker til og med lange utgreiinger om usaklige ting. :enkel:

Skremmern - fant en spagetti i spagettipakken som var mye lenger enn de andre. (Men den smakte ikke helt ulikt de andre, mindre spagettiene.)

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 00:31   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Skremmern - fant en spagetti i spagettipakken som var mye lenger enn de andre. (Men den smakte ikke helt ulikt de andre, mindre spagettiene.)

Ja, men usaklige oppdateringer av den typen der er i det minste litt å humre i skjegget av! Har en fetter som "ser på at leverposteien på skiva tørker inn fortere når det er varmt". Det er litt morsomt å lese slike. Eller når jeg tenker meg om, så kanskje ikke 14 om dagen av samme typen da. :Overkill:

Gammel 15-07-09, 00:48   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt statusfeltet mitt i dag på grunn av denne tråden. :informerer:
Det er jo hyggelig med sånne oppdateringer som fører til skravling da.

Gammel 15-07-09, 00:30   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av Skremmern. Det er sånn FB skal brukes. Gjerne med 23 etterfølgende kommentarer.

Gammel 15-07-09, 10:04   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget nå at min FB status ikke var oppdatert side juni....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 11:15   #9
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg oppdaterer statusen min ganske ofte. Et par ganger i uka hvertfall.
Synes det er en fin måte å holde kontakt med kjente på. Kommenterer gjerne andres status.

Selv prøver jeg å unngå å skrive sånne kjedelige meldinger om at jeg er på jobb, drikker kaffe eller vanner planter. Det tror jeg ikke mine venner er så interesserte i.

Sist redigert av venla : 15-07-09 kl 11:23.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 11:21   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Oppdaterer FB-statusen min:

Jeg har en tendens til å glemme at jeg har mange kolleger og perifere bekjente på vennelisten. Ikke at jeg bløffer meg syk, men FB i fylla er ikke å anbefale bestandig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 11:35   #11
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Du kommenterer vel meldingene deres da?

Men, hun er jo på jobb. Sitter vel ikke på FB da?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

:Oppdaterer FB-statusen min:

Jeg har en tendens til å glemme at jeg har mange kolleger og perifere bekjente på vennelisten. Ikke at jeg bløffer meg syk, men FB i fylla er ikke å anbefale bestandig.

Huff, farlig, farlig! Har en bekjent på vennelisten min. Hun er noen år yngre, og lever livet. Hun er veldig lite kritisk til hva hun legger ut i både full og edru tilstand. Jeg synes rett og slett synd på henne, som ikke forstår bedre.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 11:48   #12
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Men, hun er jo på jobb. Sitter vel ikke på FB da?

Huff, farlig, farlig! Har en bekjent på vennelisten min. Hun er noen år yngre, og lever livet. Hun er veldig lite kritisk til hva hun legger ut i både full og edru tilstand. Jeg synes rett og slett synd på henne, som ikke forstår bedre.

Da tror jeg faktisk jeg ville ha snakket med henne, om jeg følte det slik du beskriver.
:bestemor:

Gammel 15-07-09, 11:32   #13
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker oppdateringene mine, og venners, til å kommunisere mer eller mindre saklig.
"Ser på FB at du skal ut å handle, skal jeg slå følge?". Slike telefoner kommer ofte.

Gammel 15-07-09, 22:07   #14
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Det har blitt gjort mere enn en gang, men det når ikke inn. Noen må bare finne ut av det selv, tror jeg.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 22:11   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg holder meg godt informert om venners liv pga av statusen, men jeg vil aldri utlevere noen personlige ting der.

Gammel 15-07-09, 22:52   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaterer i vilden sky om svært uinteressante ting. Nå tror jeg at det står: "alfaCharlie har headset-hår".

Kolleger har en tendens til å bruke lingo fra biznizzen, jeg er litt mer tilbakeholden med jobbfølelser, men lar det slippe en frustrasjon i ny og ne som gjerne er litt intern. Som for eksempel headset-hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 22:59   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppdaterer ikke statusen min så ofte, men kommenterer ofte på andres status.

Jeg har et par bekjente som oppdaterer alt hva de gjør jeg også. Og noen har litt dypere statusmeldinger enn andre. Som f.eks.:"Å mamma, det er så trist med den MS-en din. Hjertet mitt blør. Nå skal jeg komme på middag og spise de gode kjøttkakene dine snart. Koz <3<3<3<3<3

Gammel 16-07-09, 01:24   #18
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

At en del poster såpass mange meldinger blir også fordi de automatisk får postet sine Twitter-meldinger på Facebook.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 09:13   #19
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

En bra en fra i går:

- gikk av fergen i dag...burde kjørt..huff for en vims

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 11:05   #20
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

En bra en fra i går:

- gikk av fergen i dag...burde kjørt..huff for en vims

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.