|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg noterer jeg og. Jeg visste ikke at C og W stod for camera og walkman.... Så da lærte jeg meg noe nytt. Jeg har en W910i som synger på siste vers. Jeg vil ha en med bedre kamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg har en c702, og da jeg kjøpte den skrøvt de veldig av kameraet, den tar greie bilder, men jeg syns den har en veldig treg reaksjonsevne, så helt fornøyd er jeg ikke.
![]() |
#24 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg var ikke fornøyd med kameraet på c702. Det er dårligere enn på K810i syns jeg iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?C902 har også 5 megapixels kamera. C901 er en nyere versjon av denne og kom nå i juni. C901 har xenon blitz, C902 har vanlig blits.
![]() |
#29 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg drar opp denne igjen ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Jeg snakker selvfølgelig om den jeg har her nuh, en hvilken som helst annen, ny telefon har ikke halvparten så mye sjel som min personlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Finnes det en lilla mobil med godt kamera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Altså, min er faktisk lilla og har et godt kamera, og hvis du behandler telefonen din litt penere enn jeg har en tendens til å behandle mine, så er det faktisk en helt super telefon, jeg er strålende fornøyd med alt. Bortsett fra at den faller fra hverandre, hvilket ikke er så rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det jeg skal ha?Lilla er såkalrt viktig. Men i valget mellom lilla telefon som ikke kan ringes med, og svart/oransj/grå telefon som har litt problemer med å lades, velger jeg det siste. (Har gått tilbake til forrige telefon uten fiksfakserier
![]() |
|
|