Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parkering nær Aker Brygge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-09, 18:27   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering nær Aker Brygge

Flinke Inagh
(men jeg kjørte bak en kassebil i parkeringshuset på Aker Brygge her forleden og ble skikkelig svett av hvor trangt det var over taket... nå hadde den riktinok en slags boks elns der oppe... )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 18:29   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var tider hvor jeg følte for å dukke. Akkurat som om det hadde hjulpet.

Gammel 20-07-09, 18:32   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det du ikke vet har du ikke vondt av vettu. Så lenge du ikke satt fast gikk det fint
(jeg ville ikke sjekket etter riper på taket var jeg deg )

Jeg har vært i det gamle parkeringshuset på Strømmen storsenter tror jeg det var flere ganger med kassebilen. 220 er maksgrensen, bilen er 218 høy. Det var bare noen få rare lyder oppå der. Det gikk over da jeg skrudde opp radioen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 18:33   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har vært i det gamle parkeringshuset på Strømmen storsenter tror jeg det var flere ganger med kassebilen. 220 er maksgrensen, bilen er 218 høy. Det var bare noen få rare lyder oppå der. Det gikk over da jeg skrudde opp radioen

Heldigvis er bilden 1.99 mener jeg å huske, så jeg kommer greit inn de fleste steder. Det var 2.1 under taket på parkeringshuset.

Gammel 20-07-09, 18:55   #25
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg hater parkeringshus. Eg sitter som regel og holder meg for øyrene og ser godt ned i bakken ( les: golvet ), mens mannen kjører og ler av meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.