|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?Gir den til kona. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?Går med den i hånden,og så går pengene i sparebøssa til mini. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?Pantelappen legger jeg i lommeboka sammen med bankkortet, slik at jeg ikke glemmer det når jeg kommer til kassen.
|
|
|
|
#24 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?
Sånn gjør jeg det og. Legger jeg den i lomma blir den med hjem igjen.
|
|
|
#26 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?Gubben bytter ut panteting ca en gang i uka. Jeg antar at han da ikke får noen lapp.
|
|
|
|
#27 |
|
can-jur
|
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?mister den..... derfor er pantelotteriet genialt
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff: Hva gjør du med pantelappen?Glemmer som regel den så jeg gir alle flasker til Plutte som digger litt ekstra cash. |
|
![]() |
|
|