Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 23:23   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyebryn

Jeg har igrunn aldri nappet bryna..... Så jeg har vært ut i alle år. Jammen på tide at jeg blir litt inn i en alder av 37 år. Men jeg har ikke gigantbryn da.... Jeg bare napper litt hist og pist.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:26   #22
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

For mye nappede bryn er stygt, men tatoverte bryn som to streker er helt forferderlig. Skjønner ikke at noen vil ha det slik.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:28   #23
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har igrunn aldri nappet bryna..... Så jeg har vært ut i alle år. Jammen på tide at jeg blir litt inn i en alder av 37 år. Men jeg har ikke gigantbryn da.... Jeg bare napper litt hist og pist.

Der har du meg også Ja, bortsett fra at jeg er et år yngre enn deg.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:57   #24
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med store og velstelte mener dere at man må nappe litt i utkantstrøkene, ja? For å forme de liksom?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:57   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sånn er for mye:

Definitivt for mye.

Gammel 23-07-09, 00:02   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Med store og velstelte mener dere at man må nappe litt i utkantstrøkene, ja? For å forme de liksom?

Er det mine bryn du sikter til? Jeg napper hvis jeg ser noen sykt lange greier der, og noen ganger for å forme LITT. Pynte litt her og der. Men jeg har IKKE store, tror jeg da. Jeg har aldri fått noen kommentarer på det i allefall. Men det kan jo godt hende at folk bare er høflige?

Gammel 23-07-09, 00:05   #27
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Er det mine bryn du sikter til? Jeg napper hvis jeg ser noen sykt lange greier der, og noen ganger for å forme LITT. Pynte litt her og der. Men jeg har IKKE store, tror jeg da. Jeg har aldri fått noen kommentarer på det i allefall. Men det kan jo godt hende at folk bare er høflige?

Nei, siktet ikke til dine øyebryn spesielt, både Scilla, Glitterchick og Hondacrv skrev at nå skal det være store, men velpleide bryn. Så da lurte jeg på hva man mener med at de skal være velpleide, for det er jo ikke stort annet å gjøre med de enn å nappe og evt farge. Gre?

Men takk for svar, jeg lurer på om jeg skal la det vokse nå. Må ta det i midten så jeg ikke får unibrowtendenser, samt kanskje forme litt her og der.

Gammel 23-07-09, 00:07   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Unibrown er jeg heldigvis ikke plaget av. Det lar seg ikke gjøre med mine bryn.

Gammel 23-07-09, 00:09   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Unibrown er jeg heldigvis ikke plaget av. Det lar seg ikke gjøre med mine bryn.

Ikke jeg heller, altså, bare for å ha presisert det. Men noen få, litt mørke håe er det da.

Gammel 23-07-09, 00:41   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har med andre ord hatt denne sesongens øyebryn i alle år.

Gammel 23-07-09, 00:48   #31
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Lurer på hva MM søkte på for å finne bildet av jenta med blyantstrek-øyebryn.

Gammel 23-07-09, 01:00   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Lurer på hva MM søkte på for å finne bildet av jenta med blyantstrek-øyebryn.

Jeg søkte på "thin brows" og fant dette:

Selv napper jeg ikke. :bryter sammen og tilstår:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 02:08   #33
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og Beyonce har veldig like øyenbryn, faktisk

De må være velstelte, men ikke synlig nappet.

Gammel 23-07-09, 03:10   #34
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Det er i hvertfall finere med for store, enn for små.
Overnappete øyenbryn ser altså så latterlig ut.

Overnappete ser rart ut, men store er ikke finere. Jo større jo mindre feminint.
Påtegna bryn er uansett rarest. What's up with that??? Barbere vekk alt og tegne nye - et annet sted.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 23:08   #35
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg napper ike bryn. En gang på 90-tallet var jeg hos en hudpleier som insisterte på at hun skulle nappe dem etter farging hos meg, og da gikk jeg rundt og så overrasket ut i månedsvis til fadesen grodde seg til igjen.
Dessuten er jeg pingle- jeg føder heller enn å nappe bryn med pinsett altså.

Mine er forøvrig vokset i underkant nå av den nyeste hudpleieren min, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer å se noen forskjell på voksing eller vill vekst, så enten lever jeg i total fornektelse og later som om mine bryn er ikkeeksisterende, eller så har jeg vel kanskje bare blitt vant til at de sitter der de gjør.

Heldigvis har jeg ikke fått kommentarer på dem heller, så kanskje folk rett og slett ikke tør si noe til sånne unappede mennesker som meg?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 00:06   #36
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får skjært mine hos frisøren og de er ihvertfall jevne nå Hva som er in eller ikke bekymrer meg mindre så lenge jeg selv synes det ser greit ut...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 00:14   #37
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Selv napper jeg ikke. :bryter sammen og tilstår:

Vi kan være sammen i shabbyklubben.
Mine er ganske store, og de fleste ville nok ha nappet dem. Pyttsann!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 01:08   #38
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det uansett er penest om man tar utgangspunkt i de brynene man har. Og så nappe rent rundt, og kanskje heve dem bittelitt om de er helt flate i fasongen.
Har man kraftige bryn er det penest med kraftige bryn. Har man smale er det penest med smale (og veldig vanskelig å gjøre dem tykke )
Har man nesten ikke bryn slik som meg selv er det beste å få tatovert noen som er ganske nøytrale i farge og fasong. Og ikke for tykke. Det blir snålt. Eller man kan hive seg på en trend som ser ut til å komme på catwalken (jada, for mye tid til å lese motemagasiner i sykesengen), nemlig å sminke over brynene så de blir så og si usynlig. Det er heller ikke pent. Bare se på mona lisa sto det i bladet, og jeg måtte sjokkert innse at mona lisa sitter der og smiler lett uten bryn.

Gammel 26-07-09, 23:11   #39
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her synes jeg munnen hennes er langt verre enn brynene, selv om brynene er helt for jæ----e de også... skrekk og gru

Gammel 26-07-09, 23:20   #40
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fant noen mindre snasne varianter her....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.