|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Bruker du handleliste? | |||
Ja, alltid! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 27,40% |
Av og til |
48 | 65,75% |
Aldri, har det i hodet/har ingen plan |
5 | 6,85% |
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenVi ukehandler stort sett og da skriver jeg liste. Planlegger middagene på forhånd. Om det handles innimellom skal vi stort sett bare ha et par ting og da trenger jeg ikke liste.
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappen
du er ikke sær!
![]() |
#3 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenNår han skal handle, skriver vi liste. Det vil si, jeg skriver den, og jeg skriver den etter hvor i butikken varene står, så slipper han å flagre som ei forvirra høne mellom reolene. Jeg gjør det i grunnen bare som en ekstraservice.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenJeg bruker nesten alltid handlelapp. Jeg begynte med det for noen år siden da jeg fant ut at jeg stadig handlet alt for mye, men glemte det jeg egentlig skulle kjøpe. Det ble dyrt i lengden. Nå planlegges middager og det handles stort en gang i uka. Til slik handel må jeg ha liste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenHar veldig ofte liste med. Ikke det at det er spesielt stor vits, for jeg klarer alltid å overse noe, eller gidder ikke bruke den fordi jeg er helt sikker på at jeg har husket alt - for så å komme hjem og manglet et par ting, jaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenJeg har alltid liste med, men kjøper stort sett endel utenom listen også. Det henger alltid en liste på kjølekapet med ting som mangler eller nærmer seg slutten.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenAv og til, som regel skrive jeg en liste som jeg glemmer og som jeg husker i butikken likevel. |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenGjør jeg det? Nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nygift
|
![]() Sv: Spinnoff fra pantelappenAv og til, mannen har alltid med seg handleliste som jeg har skrevet, og da må jeg skrive det i den rekkefølgen varene står i fra du går inn i butikke til du går ut.
![]() |
|
|