Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Forloverens gave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 19:33   #21
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forloverens gave

Cash.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 19:40   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper konsekevent noe fra ønskelisten. De får mye rart til bryllup, så fra meg får de noe de faktisk vil ha. Det er ikke originalt, men det er ønsket.

Forloveren min kjøpte noe fra ønskelisten som er i nesten daglig bruk. Jeg tenker på henne ganske ofte når det brukes.

Gammel 27-07-09, 19:43   #23
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjøper konsekevent noe fra ønskelisten. De får mye rart til bryllup, så fra meg får de noe de faktisk vil ha. Det er ikke originalt, men det er ønsket.

Forloveren min kjøpte noe fra ønskelisten som er i nesten daglig bruk. Jeg tenker på henne ganske ofte når det brukes.

Signerer Tjorven jeg. En bryllups ønskeliste pleier å være ganske så gjennomtenkt, og ting de virkelig ønsker seg.

Jeg fikk også en sånn fotobok fra utdrikkningslaget, anbefales.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:00   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg scrappet album fra utdrikningslaget i tillegg til at de fikk noe fra ønskelisten.
Jeg hadde nok sjekket listen på facebook (selv om jeg er enig i at det er sært å legge den akkurat der), rett og slett for å gjøre det enkelt for meg selv.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:16   #25
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

var det ikke en annen tråd en gang om noen vingreier. Kjøpe lagringsvin til 10-års bryllupsdagen osv? Det synes jeg var artig og hvis de er glade i vin setter de helt sikkert pris på det.

Å, takk for påminnelsen! Jeg husker at jeg falt pladask for den ideen. Veronal?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Cash.

Gammel 28-07-09, 12:53   #26
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å, takk for påminnelsen! Jeg husker at jeg falt pladask for den ideen. Veronal?

Det var min tråd
Husker ikke hvem som kom med forslaget jeg, men det ble godt mottatt
Og nå husker jeg ikke vinene lenger heller, men de var veldig behjelpelige på vinmonopolet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.