Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte dusjer du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte dusjer du?
flere ganger daglig 10 4,42%
1 gang daglig 128 56,64%
annenhver dag 77 34,07%
sjeldnere 11 4,87%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 10:01   #1
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte dusjer du?

Her blir det dusj annenhver dag.
Syns ikke det er nødvendig å dusje noe oftere enn det.
Huden blir jo helt uttørket, og jeg er lite fan av å stå å smøre meg. *veldig lite feminin på det punktet der*

Gammel 28-07-09, 10:13   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dusjer hver morgen og om kvelden når jeg trener. Huden min protesterer og hadde nok syntes at annenhver dag hadde vært mer passe.

Gammel 28-07-09, 10:17   #3
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

En gang om dagen, stort sett. To når jeg trener, med mindre jeg trener på morgenen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:19   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

En gang om dagen, stort sett. To når jeg trener, med mindre jeg trener på morgenen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:35   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Hver dag. Men vasker håret sjeldnere.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:37   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Annenhver til hver tredje dag, hver dag bare dersom det er veldig varmt eller jeg har holdt på med anstrengende fysisk aktivitet. Huden min er atopisk og liker ikke at jeg dusjer for ofte, da får jeg tørre flekker.

Gammel 28-07-09, 10:37   #7
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Annenhver morgen + etter å ha trent.

Gammel 28-07-09, 10:40   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag. At man er "normalt renslig" når man dusjer to ggr/dag, betyr det at man IKKE er normalt renslig hvis man bare dusjer endagn pr dag eller annenhver dag? Det var nå etter min mening helt tåpelig.

Gammel 28-07-09, 10:50   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver morgen, og evt. etter trening. Håret vasker jeg 1-2 ganger i uka.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:56   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver dag. Vasker håret hver dag også, men nå har frisøren min overtalt meg til å prøve å vaske håret annenhver dag - klarer det av og til, men vet ikke helt hva jeg synes om det enda...

Gammel 28-07-09, 20:37   #11
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Stort sett en gang om dagen eller annenhver. Gidder ikke dusje om morgenen om jeg vet jeg skal på trening senere på dagen.

Gammel 30-07-09, 00:39   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Stort sett dusjer jeg annenhver dag, med mindre jeg har vært på trening eller lignende. Da dusjer jeg uansett.

Men som rutine kan jeg ikke dusje hver dag. Huden min blir tørr og skaller av og håret mitt bruker nesten ett døgn på å bli ordentlig tørt, og vått dusjhår hele uka er ikke noe stas for min del.

Jeg synes ikke det er urenslig å ikke dusje hver dag om man ikke har vært særlig aktiv.

Gammel 30-07-09, 09:02   #13
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ca. annenhver dag - oftere hvis jeg er på trening. Huden min har ikke godt av daglig dusjing.

Gammel 30-07-09, 09:06   #14
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Dusjer minst en gang om dagen, og selvfølgelig etter trening.
Bruker ikke dusjsåpe daglig da, kun hvis jeg virkelig føler meg svett og ekkel og møkkete. Håret vasker jeg et par ganger i uken, men fukter det hver morgen for å ikke skremme vettet av folk hvis jeg beveger meg utenfor døra.

Jeg syns forøvrig det er vanskelig å fortelle folk som syns jeg dusjer alt for ofte og er overrenslig at de selv burde vurdere å vaske seg litt oftere fordi det ikke alltid er slik at de lukter like rent som de selv tror.....

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:57   #15
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Jeg dusjer én gang om dagen.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 19:25   #16
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dusjer stort sett annehver dag.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:34   #17
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Annenhver eller tredjehver dag og etter trening/fysisk aktivitet.
Huden min blir helt ødelagt av dusj hver dag.

Gammel 28-07-09, 11:57   #18
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Annenhver dag eller hver dag.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 12:31   #19
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Til hverdags dusjer jeg annenhver dag. Å dusje hver dag tar knekken på både huden og håret mitt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:58   #20
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten hver dag, og jeg vasker ikke håret hver gang jeg dusjer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.