|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: HVa er din høyest fullførte utsdannelse? | |||
Ungdomsskole |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 2,93% |
Videregående/fagbrev |
43 | 15,75% |
Cand mag/bachelor-nivå |
129 | 47,25% |
Hovedfag/master-nivå, eller høyere |
85 | 31,14% |
Doktorgrad |
8 | 2,93% |
Deltakere: 273. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Jeg vet ikke hva det heter det jeg har jeg. Men jeg har 330 studiepoeng fra høgskole/universitet. Jeg er så gammel at det ikke het så mye fancy på den tiden jeg ble ferdig. Skal forøvrig ta 30 studiepoeng i løpet av skoleåret som kommer nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
intro
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Jeg er cand.philol. med ettårig praktisk-pedagogisk utdanning i tillegg. Har 147 vekttall, men aner ikke hvor mange studiepoeng det tilsvarer. Det er omtrent det samme som mastergrad, men normert til seks år i stedet for fem(?).
![]() |
![]() |
#23 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Eg er lektor med tilleggsutdanning, det har blitt det har blitt 17 semester og 510 etter kvart. Det kan jo endå bli fleire og.
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Spesialsykepleier- Jeg har vel 240 studiepoeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Først master. Så ekstra fag. Så doktorgrad. Nå tror jeg kanskje at jeg skal holde meg til å jobbe uten noen flere eksamener på en stund. Kanskje
![]() |
#28 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Cand mag-nivå. Fem år på høgskule/universitet, og med planer om å ta noen flere studiepoeng etter hvert.
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Cand mag. Har 4 år på Høgskole.
![]() |
#30 |
I endring
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Jeg har bare fagbrev jeg, men er stolt over det og drømmer om å få tatt studiekompentansen og noen år mer utdanning, men må gjøres på deltid siden jeg er for godt vant til å tjene greie penger med bare fagbrev.
![]() |
#31 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Foreløpig bare videregående, pluss en ettårig markessekretærutdanning. Men til høsten begynner jeg på en bachelor i enten sykepleie (håper) eller førskolelærer.
![]() |
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Jeg er sivilingeniør som i tillegg har ex.phil (som vel nå er en obligatorisk del av utdannelsen?), et grunnfag og noen småfag. Sånn cirka mastergrad, altså.
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Bachelorgrad
![]() |
#34 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Fullført?
![]() |
#36 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Bachelor.
![]() |
#37 |
Gjendekjeksfantast
|
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?:forsøker iherdig å avgi min stemme midt mellom alternativ to og tre:
![]() |
![]() |
#38 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvor høy utdannelse har du?Hovedfag (Cand.polit) + litt mer. Like i underkant av 400 studiepoeng tror jeg. Forsøkte å huske ting og regne om det der. Sist redigert av Dronningen : 08-01-13 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|