|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Vi kjøpte lys sofa i november og det har gått så fint atte.
![]() |
#22 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Neinei. Den var fin, men her i huset hadde den ikke holdt seg lekker særlig lenge...
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Vi har hatt hvit sofa foran TVn i mange år. Ektorp fra Ikea. Trekket kan vaskes på 60 grader i maskinen, og det har selvfølgelig vært gris der, men det går bort i vask.
![]() |
#24 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Blir denne om hun aksepterer budet mitt. Håper håper
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Hvis jeg hadde fått den, men jeg hadde aldri betalt for en sofa jeg visste ville bli ødelagt på null komma svisj. Og det ville den blitt her. Har sort, grov skinnsofa - bare å tørke av. Genialt. |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Nei, jeg ville ikke det. Jeg vil at sofaen skal være et familiemøbel hvor vi alle kan ligge hulter til bulter med lørdagsgodt og se på film. Vi har sjokoladebrun sofa nå, og det er veldig greit.
![]() |
#30 |
oppbevares tørt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Hadde sikkert gått rundt med biotex flaska i den ene hånden og en klut i den andre |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Vi har hvit stoffsofa (fikk den på kjøpet da vi kjøpte huset), den har ikke tålt vår familie i to år og jeg gleder meg vilt og uhemma til den drar mandag 10.august
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Nei. Har sort skinn, og det skal vi nok ha en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Hvit sofa er nei nei, med eller uten barn. Noen her nevnte mørke olabukser og rødvin. Mange voksne er også flinke til å søle (les; meg = selværklært kløne), ikke bare barn som kliner... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Vi har ein sofa som lignar veldig på den i annonsa. Kjøpt på Skeidar i 2002, før vi fekk barn. Eg var sterkt i mot den allerede då. Var mannen som absolutt ville ha den. Kosta berre 10 000 for to-seter pluss tre-seter, så då fant eg ut at eg heller kunne gi meg og så kunne han få sjå sjølv at det var ein super-tabbe å kjøpe den. Har faktisk gått forbausande bra! Også etter at vi fekk barn. Det har komt nokre flekkar innimellom, til og med oppkast! Men då tar vi berre av trekket og puttar i vaskemaskina. Vi pleier å dekke den til med eit fleece-teppe når ungane skal ete lørdagsgodt i den.
![]() |
#37 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Vi har små barn og har hatt hvit sofa i to år. Den har vaskbart trekk og vi har noen tepper i den som vi synes matcher. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Aldri i verden. |
![]() |
![]() |
#39 |
:)
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Aldri i verden. Jeg har hatt heltre benkeplate og jeg har litt samme følelsen. Gå rundt å være redd for at den skal bli stygg.
![]() |
#40 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du kjøpt en hvit sofa som dette med små barn?Never! Har sett hva små, søte, møkkete lanker kan gjøre med slike sofaer. Hadde kanskje vurdert det om jeg skulle hatt plastikktrekk på, for det er ikke harry i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|