|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Selvsagt er det greit å si meningen sin ute i forumet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?
Ellers vil det jo ikke bli noen diskusjoner.
|
|
|
|
#3 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Hvem var det forresten som mente at den hørte hjemme i en pm? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Jeg synes det er veldig greit at slike ting tas på forumet og ikke på PM. Jeg, for eksempel, var veldig uenig i akkurat det utsagnet du siterte over, og hadde du tatt det på PM hadde du berøvet meg en god anledning til å delta i diskusjonen og si akkurat det, og det ville være ganske kjipt av deg, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Jo mer som foregår i det åpne, jo bedre, synes nå jeg.
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Jeg gikk liksom ut i fra at det var en prikk gitt på et annet forum jeg da. Det datt meg ikke inn at noen kunne finne på å si noe slikt her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
|
|
|
#11 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Det må da være lov å komme med en saklig mening? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Det er til og med lov til å komme med en usaklig mening, om man skulle ha en.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Jeg skjønner ikke dette med at "ting skal tas på PM" - snarere tvert i mot synes jeg. Hvis folk har noe å si om det jeg skriver så vil jeg helst ikke ha det på PM. Man kan si det åpent i diskusjonen ellers blir det jo i allefall "personangrep". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Det er min tanke også. Man har flere valg på forum når det gjelder konflikthåndteringspolicy. Mnakan gjøre som man gjør noen steder, og be desom er uenige ta det på PM, låse tråden dersom de ikke slutter og evt slette hele tråden dersom det ikke er fred og få ("spekulasjoner"). Eller man kan la folk få ta ut konflikten sin i det åpne rom, til almenn beskuelse, la de håpløse utsagnene og fornærmelsene falle på egen urimelighet eller slå tilbake på den som kom med dem. Man kan gå inn og roe eller retningsgi diskusjonen, man kan prikke, sende PM eller diskutere åpent. Men man sensurerer ikke, man stenger ikke. Man lar konflikten blomstre og gå over av seg selv, slik blir man lettere venner igjen etterpå, og man forhindrer etter min mening å få fastlåste personkonflikter. Folk får gjort opp og kan gå videre.
|
|
|
#15 |
|
Expired
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Bare for å være sikker: Jeg er ikke fornærmet på den prikken, jeg ville bare vite om det var en generell oppfatning her at man ikke kan si slike ting åpent. :teskje: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Expired
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Godt! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Liker at ting skjer i diskusjonen, er ikke så glad i røde prikke kommentarer men synes folk må stå for det de mener i den diskusjonen det gjelder. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Diskusjoner blir kjedelige dersom all uenighet skal tas på PM. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?Nei, sånt kan tas i tråden. Jeg syns også den kommentaren din var en litt overdreven reaksjon, men syns det var ok du skrev det der, sånn at jeg kunne svare.
|
![]() |
|
|