|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?
Nei, det er faktisk ikke særlig vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?Jeg var for øvrig i utgangspunktet mest fascinert over dette spennende, nye tilskuddet i norsk musikk da jeg startet tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?Det er litt rart hvordan folk hyller Madonna og disser Britney, syns jeg. Rent kunsterisk er det jo ikke store forskjellen. Begge er relativt gode dansere, relativt dårlige sangere (faktisk vil jeg påstå at Britney er hakket bedre!) og lager ikke musikken sin selv.
![]() |
#30 |
En som trener
|
Sier du ikke det motsatte av hva du mener nå? Eller? :tygger på setningen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg enig. Musikken til Madonna er like middelmådig som Britneys etter min mening. Men som personer har jeg mer sansen for Madonna fordi hun virker smart. Har sett intervjuer med Britney og kan ikke si jeg har det samme inntrykket av henne. Blant annet syntes hun Bush var en flott president fordi foreldrene hennes stemte på ham. Hun stolte på at de gjorde et godt valg, men hadde ikke satt seg inn i politikken hans selv.
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! Britney er bra! Mange fengende og velproduserte låter. At hun er hakket mindre skarp enn Madonna er synd for henne.
![]() |
#34 |
Magisk
Hun er sikkert ingen Einstein, men langt skarpere enn Britney. Absolutt mitt inntrykk. Madonna vet hva hun gjør og har bein i nesa.
2007 2012 2014 Sist redigert av Nora H : 08-08-09 kl 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Shake it out!
|
men Green Day kommer, og det må være det mest fantastiske live bandet ever! Var på konsert i kveld og er i ekstase
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?Datapunkt: Her i går'n hylles ikke Madonna. Selvom jeg likte den ene låta den gangen med den svarte kjolegreia og en svart fugl eller hva det nå var. Ellers er det tyve-tredve år med mas med Madonna også. |
![]() |
![]() |
#37 |
Glamorøs
|
Nei, men Madonna er 50. Britney var kanskje 19-20 når hun sa det? Akkurat det der vil jeg ikke ta som noe mål på hvor skarp man er, heller hvor moden man er og hvilken bakgrunn man har. Britney har vært i showbiz omtrent hele sitt liv, og foreldrene hennes har vært hennes managere. Hun har så godt som aldri "stått på egne bein" uten at mor eller far har vært med. Jeg vet for øvrig om haugevis av nordmenn som stemmer omntret det samme som foreldrene fordi det er det de har oppvokst med, og de har ikke giddet å sette seg så veldig nøye inn i politikken.
![]() |
#38 |
Magisk
Nja...jo, klart det hjelper å ha noen år på baken, men Madonna har vel alltid vært mer selvstendig enn Britney. Hun måtte klare seg helt alene allerede som tenåring og har vel av den grunn også mer selvstendige meninger om ting og tang. Britney virker ikke så veldig reflektert og det har gjerne ikke noe med alder å gjøre.
![]() |
#39 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?Jeg er ikke fan av hverken Britney eller Madonna. Det betyr ikke at man ikke kan finne noen låter som er bra, de har jo verdens beste produsenter for sine føtter. Personlig synes jeg Slave er en kongelåt, men jeg får helt spader av videoen. Det gjør for øvrig ikke Rhett.
![]() |
#40 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?Med et mulig unntak av unge miss Brynestad, selvsagt. Det gjenstår å se.
![]() |
|
|