Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvordan kan man ikke like Britney?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 21:01   #21
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kan man ikke like Britney?

Og så grøsser jeg fælt over den veldig smarte jenta Iset kom med klipp av.

Gammel 07-08-09, 21:50   #22
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Altså, for å ta utsagnet litt alvorlig, så vil jeg si at det er vanskelig å ikke finne en eneste Britney-låt man ikke på noe plan finner fengende.

Nei, det er faktisk ikke særlig vanskelig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:40   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg likte "Hit me baby", "Stronger" og den der der hun sang i den røde drakten. Syntes de var veldig kule da på slutten av 90-tallet. Videoene var også ganske oppsiktsvekkende, og man ble sittende og følge med. Ellers synes jeg fortsatt "Dirrty" av Christina Aguilera er kjempestilig, og Anastacia har mye stilig. Men alt til sitt bruk. Når vi gikk ut mer og jeg dansa mer så var jeg mer der. Nå høre vi ikke på så mye sånt. Nå er jeg opptatt av musikk generelt, og er aldri flau over det jeg liker. Folk som tror de har så god smak eller riktig smak at de kan definere hva andre burde like og ikke like, de har faktisk missa litt av poenget med musikk.

Åh. Jeg trodde hele poenget var å trashe andres smak hele tiden. Har jeg tatt feil, altså? Darn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 13:46   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh. Jeg trodde hele poenget var å trashe andres smak hele tiden. Har jeg tatt feil, altså? Darn.

Klart det er! Alle som liker Britney er domme!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 14:03   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Klart det er! Alle som liker Britney er domme!

Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 14:06   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var for øvrig i utgangspunktet mest fascinert over dette spennende, nye tilskuddet i norsk musikk da jeg startet tråden.

Britney er Britney, noe er ok, (men jeg vil gjerne få frem at dama omtrent ikke synger selv på Toxic!), men hun er jo en liten katastrofe live, og jeg takker alle høyere makter for at det ikke ble noen Oslostopp på turnéen.

Gammel 08-08-09, 14:57   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt rart hvordan folk hyller Madonna og disser Britney, syns jeg. Rent kunsterisk er det jo ikke store forskjellen. Begge er relativt gode dansere, relativt dårlige sangere (faktisk vil jeg påstå at Britney er hakket bedre!) og lager ikke musikken sin selv.

Men tilbake til lille frøken Brynestad. Hm. Ække så mye å si om henne gitt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 15:00   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Madonna. Britney før Madonna. Anytime.

Gammel 08-08-09, 15:01   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Men tilbake til lille frøken Brynestad. Hm. Ække så mye å si om henne gitt.

Kanskje derfor diskusjonen kokte litt bort i kålen?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 15:59   #30
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, for å ta utsagnet litt alvorlig, så vil jeg si at det er vanskelig å ikke finne en eneste Britney-låt man ikke på noe plan finner fengende. Min favoritt er Toxic. Fra et musikknerdeperspektiv så er det i allefall velprodusert.

Sier du ikke det motsatte av hva du mener nå? Eller? :tygger på setningen:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 16:32   #31
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er litt rart hvordan folk hyller Madonna og disser Britney, syns jeg. Rent kunsterisk er det jo ikke store forskjellen. Begge er relativt gode dansere, relativt dårlige sangere (faktisk vil jeg påstå at Britney er hakket bedre!) og lager ikke musikken sin selv.

Der er jeg enig. Musikken til Madonna er like middelmådig som Britneys etter min mening. Men som personer har jeg mer sansen for Madonna fordi hun virker smart. Har sett intervjuer med Britney og kan ikke si jeg har det samme inntrykket av henne. Blant annet syntes hun Bush var en flott president fordi foreldrene hennes stemte på ham. Hun stolte på at de gjorde et godt valg, men hadde ikke satt seg inn i politikken hans selv. Det er bare noe Madonna aldri kunne klart å lire av seg.

Gammel 08-08-09, 21:10   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Enig! Britney er bra! Mange fengende og velproduserte låter. At hun er hakket mindre skarp enn Madonna er synd for henne.

Gammel 08-08-09, 21:12   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Britneys produsent er himla bra, ja.

Come on, man kan ikke komme og si at Madonna er den skarpeste kniven i skuffen heller. Dsjis.

Gammel 08-08-09, 22:59   #34
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Britneys produsent er himla bra, ja.

Come on, man kan ikke komme og si at Madonna er den skarpeste kniven i skuffen heller. Dsjis.

Hun er sikkert ingen Einstein, men langt skarpere enn Britney. Absolutt mitt inntrykk. Madonna vet hva hun gjør og har bein i nesa.

Sist redigert av Nora H : 08-08-09 kl 23:24.
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 07:51   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var for øvrig i utgangspunktet mest fascinert over dette spennende, nye tilskuddet i norsk musikk da jeg startet tråden.

Britney er Britney, noe er ok, (men jeg vil gjerne få frem at dama omtrent ikke synger selv på Toxic!), men hun er jo en liten katastrofe live, og jeg takker alle høyere makter for at det ikke ble noen Oslostopp på turnéen.

men Green Day kommer, og det må være det mest fantastiske live bandet ever! Var på konsert i kveld og er i ekstase sinnsyk publikumskontakt, vanvittig show, og når musikken er sinnsvakt bra i tillegg.... Å gå på konsert kommer aldri til å bli det samme igjen.

Green Day

Gammel 09-08-09, 09:53   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Datapunkt: Her i går'n hylles ikke Madonna. Selvom jeg likte den ene låta den gangen med den svarte kjolegreia og en svart fugl eller hva det nå var. Ellers er det tyve-tredve år med mas med Madonna også.

Men jeg er enig i at begge damene er veldig dyktige dansere. Og at Britney er penest med håret på, og at jeg synes litt synd på henne.

Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 10:02   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Blant annet syntes hun Bush var en flott president fordi foreldrene hennes stemte på ham. Hun stolte på at de gjorde et godt valg, men hadde ikke satt seg inn i politikken hans selv. Det er bare noe Madonna aldri kunne klart å lire av seg.

Nei, men Madonna er 50. Britney var kanskje 19-20 når hun sa det? Akkurat det der vil jeg ikke ta som noe mål på hvor skarp man er, heller hvor moden man er og hvilken bakgrunn man har. Britney har vært i showbiz omtrent hele sitt liv, og foreldrene hennes har vært hennes managere. Hun har så godt som aldri "stått på egne bein" uten at mor eller far har vært med. Jeg vet for øvrig om haugevis av nordmenn som stemmer omntret det samme som foreldrene fordi det er det de har oppvokst med, og de har ikke giddet å sette seg så veldig nøye inn i politikken.

Jeg skal absolutt ikke påstå at Britney er spesielt intellektuell, men jeg vet ikke om jeg syns Madonna er så veldig mye glupere. Gode forretningskvinner er de begge to.

Men jeg gleder meg til Green Day jeg også!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 11:53   #38
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Standard

Nei, men Madonna er 50. Britney var kanskje 19-20 når hun sa det? Akkurat det der vil jeg ikke ta som noe mål på hvor skarp man er, heller hvor moden man er og hvilken bakgrunn man har. Britney har vært i showbiz omtrent hele sitt liv, og foreldrene hennes har vært hennes managere. Hun har så godt som aldri "stått på egne bein" uten at mor eller far har vært med. Jeg vet for øvrig om haugevis av nordmenn som stemmer omntret det samme som foreldrene fordi det er det de har oppvokst med, og de har ikke giddet å sette seg så veldig nøye inn i politikken.

Jeg skal absolutt ikke påstå at Britney er spesielt intellektuell, men jeg vet ikke om jeg syns Madonna er så veldig mye glupere. Gode forretningskvinner er de begge to.

Nja...jo, klart det hjelper å ha noen år på baken, men Madonna har vel alltid vært mer selvstendig enn Britney. Hun måtte klare seg helt alene allerede som tenåring og har vel av den grunn også mer selvstendige meninger om ting og tang. Britney virker ikke så veldig reflektert og det har gjerne ikke noe med alder å gjøre.

Gammel 09-08-09, 12:02   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke fan av hverken Britney eller Madonna. Det betyr ikke at man ikke kan finne noen låter som er bra, de har jo verdens beste produsenter for sine føtter. Personlig synes jeg Slave er en kongelåt, men jeg får helt spader av videoen. Det gjør for øvrig ikke Rhett.

Grunnen til at jeg dro på Madonnakonsert, var rett og slett at hun er et fenomen som har fulgt meg fra barnsben av, og har definert pophistorie i hele min ungdom. Det er interessant, selv om jeg aldri har likt det spesielt godt.

Og ærlig talt, Britney fremstår som det mest sandblåste som noensinne har fått en mikrofon innen talevidde.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 12:03   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med et mulig unntak av unge miss Brynestad, selvsagt. Det gjenstår å se.

:vil ikke diskriminere noen:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.