|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: "minst mulig margin" på din mann??? | |||
Ja, han starter ikke før han MÅ |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 56,35% |
Nei, han beregner alltid gooood tid |
23 | 18,25% |
Han er verken det ene eller det andre |
26 | 20,63% |
Dustepåll/har ikke mann/er mann |
6 | 4,76% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid....
Der har du min mann også! Det verste er at etter 15 år, så irriterer jeg meg over det enda ...
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Min mann beregner så god tid når vi skal noe, at man kan gå baklengs og rekke det...
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Ja, mannen min er fæl på det der. Skal vi være et sted kl. 15, begynner han å gjøre seg klar kanskje et kvarter før selv om det tar 10 minutter å kjøre. Jeg synes det er pinlig og en særdeles dårlig egenskap med all denne forsentkommingen!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Hvis vi skal av sted sammen kommer vi nok av gårde nåt vi skal (men jeg tror at min planlegging og det å starte ungene i tide har noe med det å gjøre...) men hvis han sier et klokkeslett (feks hjemme kl 17.30) skal man alltid slenge på 20 minutter for å få eksakt tidspunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Å ja, han ser ingen grunn til å stresse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Mannen min begynner ikke før han MÅ. Men det gjør ikke jeg heller.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Mannen min er ikke verre enn meg på dette området, vi er som regel like i siste liten begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Hater å måtte bidra til å bekrefte kjønnsstereotypier, men der har du min samboer også. Begynner aldri et minutt før aller siste frist med noe som ikke er 100 prosent lystbetont.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Eg har jo ny mann, som er av denne rasen. Eg øve meg veldig på å takle det, så råd mottas gjerne.
![]() |
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Mannen er somregel altid klar når vi skal reise f.eks, mens det er jeg som leiter etter scrappeting for-å-lage-ett-pent-kort-istedet-for-det-vi-kjøpte-som-jeg-ikke-finner.
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...
![]() |
#13 |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Hos oss er det snarere jeg som er ute i siste liten enn ham. Selv om han starter etter meg klarer han å gjøre seg klar på forunderlig kort tid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Vi er ganske gode å beregne tiden begge to. Generelt sett synes jeg det er flere mannlige optimister enn kvinnelige, og jeg synes ofte det er optimister som beregner for liten tid ... Eller ...
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Jeg er ikke særlig tidlig ute selv, men mannen min begynner definitivt ikke før han MÅ (eller litt senere)
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
Der har du husbonden min. Hvis han skal noe alene klarer han fint å komme presis, men hvis det involverer ungene også, så feilberegner han totalt. Hvis vi skal reise et sted alle sammen, tror jeg av og til han går ut fra at ungene pakker koffertene sine selv. Han pakker bare sine egne ting, og så setter han seg og venter på oss, og sier han at han er ferdig.
![]() |
#17 |
Pen. Så det så.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Vel. I går fant mannen ut fem minutter før vi skulle gå, at han ikke fant bukseselene til smokingen. Hva med å sjekke at man har alt, gjerne før butikkene stenger?
![]() |
#20 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Mannfolk og beregning av tid ...Min mann er ikke det ene eller det andre. Han starter som regel i god tid, men er så treig at han alltid blir sein uansett.
![]() |
|
|