|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Sjekk bh-str din
|
|
|
|
#22 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-str dinJeg fikk litt feil her. Jeg brukr bh i en cup størrelsen enn det nettsiden oppga. Den bh-en jeg har på meg kjøpte jeg på Bravissimo i London og damen der sa den satt veldig bra. Neste gang skal jeg bestille tilpassing der. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-str dinHm, jeg fikk opp at jeg skulle bruke 80A, men jeg bruker 80C. Problemet hos meg er at de ikke er en C utover liksom, men i omkrets hvis man skal kalle det det. En A-cup ville muligens vært stor nok fremover, men er ikke på langt nær stor nok under-rundt puppen. Ville jo ikke fått spila under armhulen med en A, liksom.
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjekk bh-str dinDet er fryktelig vanskelig å måle seg selv riktig. Overlat det til fagfolk, det er verdt hver krone.
|
|
|
#25 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Sjekk bh-str dinJeg har hele tiden brukt 75 b og c (før barn) og 75 c og d etter barn, men tok en tur i undertøysbutikk og endte opp på 70 E, og det var deilig å få en BH som virkelig sitter. I tillegg har jeg breie pupper, så fasongen/typen BH har mye å si.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Sjekk bh-str dinEr det ikke slik at cupen i f eks 75C er den samme som i 80B, osv..? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Sjekk bh-str dinFor oss som har lange, slanke, elegante pupper stemmer aldri sånne måle selv greier. Jeg måler med bh jeg. Tar med maaange i prøverommet til jeg får en som er riktig. Målet rundt har jeg jo ca koll på. |
|
|
|
#32 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-str dinHm, denne stemmer ikke på meg. Testen mener jeg må ha 80E, mens jeg ifølge Bravissimo passer 75FF best. Prøvde senest for 14 dager siden, da jeg var innom She i Trondheim.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ble målt til samme mål på to ulike undertøysforretninger, men da jeg var hos LaLina tidligere i sommer endte jeg opp med en helt annen størrelse og jeg ser at den er riktigere. Ganske snodig å gå fra 85b til 75dd på en time. Plutselig har jeg "kjempe"-pupper. Har i tillegg fått meg en bh som dytter alt opp og gir meg en skikkelig kløft. Tror det får bli gå-ut-bh.
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinJeg har vært i flere "ordentlige" undertøysbutikker. Der fikk jeg beskjed om 85D og lignende. På LaLina bestemte de at 75G var riktig, og fra å ha verdens kjipeste pupper så ble de rålekre.
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinJeg får 80D med denne kalkulatoren og har selv regnet det ut tidligere, men det denne kalkulatoren ikke tar hensyn til er at stoffet i BH-er er elastisk og at elastisiteten svinner etter hvert. BH-en skal sitte stramt på ytterste hektet når man kjøper den (og etter hvert som elastisiteten avtar kan man jobbe seg innover).
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinJeg skal ha 85C i følge dette her, jeg bruker 75D etter en tur på undertøysbutikken. Den sitter fint.
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
|
![]() |
|
|