Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tips til billig ull på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-09, 22:06   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til billig ull på nett?

Vi har hatt de samme Tom & Trine bodyene 2 år på rad uten at det har skjedd noe med de. Janus, derimot, ble ødelagt etter kun få vask.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 22:12   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

www.ullmax.no har merinoull og ullfrottè. Men, jeg kommer ikke inn på nettbutikken deres, så jeg aner ikke hvordan prisene er.

Gammel 09-08-09, 23:11   #23
Left
Passiv

Standard

Har handlet fra Krokofanten jeg nå - Restekurven
Synes ikke det var dyrt med 460 kr for 2 gensere og en ullbukse, når man slipper å ha noe utenpå. Kvaliteten er jo bare helt utrolig bra.

Tom og Trine er jeg ikke fornøyd med. Vi hadde det i fjor, og det ble hull med en gang. Janus er jeg fornøyd med.

Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:23   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

krokofanten har mye billig nå i restekurven Nettopp vært der og fått med meg litt jeg og! Flott kvalitet, og tåler definitivt vaskemaskin bedre enn Tom&Trine (Som blir hullete hos meg) og Nøstebarn (som krymper)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:25   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker janus som de periodevis har på tilbud hos obs og på barnas hus, samt cubus og joha. Nøstebarn er fint det - i og med at det er så naturlig som det er, men man kjøper ikke holdbarhet der altså. Kvalitet hva ulla angår, men de ser ganske stygge ut om man vasker de likedan som annen ull. *lat*

Gammel 09-08-09, 23:46   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad i Janus, Nøstebarn og Bånsull mm.

I tillegg liker jeg SAFA fra sparkjøp. Og de blondebodyene fra Tom og Trine. Holdt en hel sesong uten problemer her. Ikke de røde og blå, de er ikke like bra.

Men jeg er mest glad i ubehandlet ull

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 23:52   #27
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Synes Janus blir fort hullete. Skal prøve Sparkjøp i år tenkte jeg

Gammel 12-08-09, 15:19   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det noen som har prøvd ullsettet fra ullus.no? Ser at størrelsene er 4-6 år og 6-8 år. Er det noen som vet hvordan det er i størrelse? (stort eller lite) Storebror er 5 og et halvt og tynn. Vet ikke helt hvilken størrelse jeg burde velge. Han er nok helt gjennomsnittlig lang (sånn for 5,5 åringer).

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 15:23   #29
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Coop-medlemmer får Pierre Robert ullundertøy for 199 kr/sett nå. Jeg aner ikke noe om kvaliteten, og ikke tror jeg man får kjøpt det på nett heller, men ville bare tipse likevel.

Gammel 12-08-09, 15:35   #30
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Lilo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Coop-medlemmer får Pierre Robert ullundertøy for 199 kr/sett nå. Jeg aner ikke noe om kvaliteten, og ikke tror jeg man får kjøpt det på nett heller, men ville bare tipse likevel.

Det var veldig billig..noen som vet hvordan det er i kvalitet?

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 15:39   #31
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilo, her.

Det var veldig billig..noen som vet hvordan det er i kvalitet?

Jeg har ikke sett dette tøyet før, mulig det er nytt. Men jeg har voksenulltrøyer og -sokker fra Pierre Robert selv, og synes de er myke og gode å ha på og av god kvalitet. Hvis barnetøyet er skåret over samme lest, bør det være et trygt kjøp.

Gammel 12-08-09, 16:06   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøver meg på ulliver til storebror i år. Han er veldig nøver på ull, så ull/silke kan kanskje være noe. Kjøpte singlet til meg selv også.

Gammel 12-08-09, 16:19   #33
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*poff

Sist redigert av turi : 12-08-09 kl 16:20. Årsak: litt treg i avtrekker`n..
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 18:20   #34
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er 30% på alt hos bånsull bergen ut august. www.bansull.com De sender ved bestilling. Man kan maile den inn :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 19:12   #35
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt på Rema1000 stormarked til 29 og 49 kr per del. Kjempefornøyd med det!

Gammel 12-08-09, 21:29   #36
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Denne ulla så stilig ut!

Gammel 12-08-09, 23:06   #37
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har brukt den før (Tom og Trine, sant?) men den tåler jo fader ikke noenting. Jeg vasker den på 30 grader ullprogram med ullsåpe (Milo) men den blir jo hullete etter få vask eller kort tids bruk. Mulig jeg bare har vært uheldig?

Tror ikke det er hull på et eneste Tom og Trineplagg vi brukte i fjor jeg! Jeg hadde de enkle i blå og noen røde. Hvor store barn har du? Mulig en treåring sliter mindre enn de minste som krabber eller de store som har mer aktiv lek?

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:18   #38
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Må nok på Coopen i morgen og sjekke ut ulla, må dra med mor som har medlemskort også for det har ikke jeg sullet meg til å skaffe

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:24   #39
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Må nok på Coopen i morgen og sjekke ut ulla, må dra med mor som har medlemskort også for det har ikke jeg sullet meg til å skaffe

Moren din har fått et ekstra medlemskort i papp som du kanskje kan låne Det ligger i medlembrevet fra Coop.

Gammel 12-08-09, 23:39   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabarbra, her.

Tror ikke det er hull på et eneste Tom og Trineplagg vi brukte i fjor jeg! Jeg hadde de enkle i blå og noen røde. Hvor store barn har du? Mulig en treåring sliter mindre enn de minste som krabber eller de store som har mer aktiv lek?

Mine er 16 mndr og snart 6 år, står i signaturen. Jeg ser at andre også har dårlig erfaring med det, mens andre har gode. Mulig det er et parti som har vært dårlig eller noe?

Det superbillige de har på Rema, er det bra?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.