|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneMasse sympati herfra. Jeg var uten vaskemaskin i 5 UKER fordi de måtte vente på en del og masse jall. Holdt på å daue. 5 uker uten maskin med gulpebaby og barnehageunge er ikke holdbart. Lånemaskin var det ikke snakk om heller. Havner jeg der igjen kommer jeg til å kjøpe en 2. maskin altså, blir svett bare av tanken.
![]() |
#22 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneHva med å helle mer vann inn i maskinen og tømme den på nytt? På min kan jeg tømme vann inn der hvor jeg putter såpa. Jeg skal uansett fylle på med 2 liter der hver gang jeg har resnset filteret fordi da renner det siste vannet ut.
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneDet skal jeg prøve. Du lukker altså døra, åpner såpeskuffen og bare heller inn vann som du så tømmer ut nederst?
![]() |
#24 |
fornøyd
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpne
ikke helt sånn, men nesten.....
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneEh - det siste der skjønte jeg ingenting av... Hvor heller jeg inn vann når?
![]() |
#26 |
fornøyd
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneHuff er jeg så klønete. Du heller fortsatt vann i såpeskuffen!
![]() |
|
|