|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?
Sånn jeg tenker. Prøver å ta med nok, men går jeg tom så overlever vi nok alle sammen på spanskebleier. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?Jeg hadde med en svæær pakke fra pamper til snoopy hun var 4 mnd, da vi var 2 uker på kreta. Sånn lang dobbeltpakke. La den under i kurven i vogna, så den gikk ikke helt i hop men bar stripset delen mot kurven så gikk det så fint så. Men dette var da en gammel emmaljunga ceox eller hva de heter. så var ikke så nøye. Men vogna var like fin nedover(værre med behandling av vogna på tur hjem jah. Da var den knust..
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?Vi har alltid tatt med nok til de første dagene. Så har vi alltid funnet noen andre. Dvs Dodot som Estrella nevner og ett merke til tror jeg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?Vi var 10 dager på ferie nettopp og da brukte vi ca 1.5 pakke bleier. Liberopakker, så det er vel 20 + i hver pakke. Kan tenke meg vi brukte ca 30-35 bleier hele ferien.
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?Knerten brukte mye færre bleier i syden enn hjemme. Store deler av dagen gikk han jo i badetrusa si (sånn som ikke slipper ut bæsje hvis han skulle finne på det i bassenget).
|
|
|
|
#26 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Ta med bleier til Syden? Hvor mange?
|
|
|
|
![]() |
|
|