|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg lukker øynene og slenger inn. Når jeg blir slank og rik, skal jeg ha fine klær som legges pent i system.
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Har hatt ymse løsninger oppgjennom, men etter at vi flyttet har vi kleskott og alt har løst seg. Trådkurver og mye hengeplass. Jeg sorterer etter type tøy. Det jeg ikke bruker gir jeg bort, og her er jeg kjempenøye. Jeg skal aldri måtte ha en slik opprydning som jeg hadde for to år siden når vi solgte leiligheten, snakk om å spare på alt mulig da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Her er det helt forferdelig - jeg har mye mer klær enn jeg har plass til. Ett Pax-skap på 1 meter og drøyt halvparten av ett på en halv meter.
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Klærne er sortert etter type. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Vi har et lite walk-in closeth. På den ene siden har vi hengere øverst og buskehengere under der igjen. Skoene på gulvet under dette igjen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Organiserer?
|
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?
Jeg er ikke så bittebittelita. Men om du har skap med heng øverst, (evt en hylle over der til ting som lagres - vintertøy om sommeren osv) og så har du gode store skuffer underst. Anbefaler Pax fra Ikea. Der får du skapene akkurat som du vil ha dem.
|
|
|
#12 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?
Ja. Men de leverer ikke så langt nord, vel?
|
|
|
|
#13 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Forsøksvis trådhyller sortert etter T-skjorter, bukser, gensere, topper, undertøy, sokker osv. Og to stenger til skjorter, skjørt og jobb-bukser.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan organiserer du klesskapet ditt?Jeg liker ikke hyller og sånne netting-skuffer. Jeg vil ha skikkelige skuffer, for det er mest oversiktigelig.
|
|
![]() |
|
|