|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Permanent hårfjerningDet gjør vondt i bikinien. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Permanent hårfjerningJeg har også forsøkt overleppen, det var virkelig nada vondt. Og jeg er IKKE martyr med høy smerteterskel, altså.
|
|
|
#5 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Permanent hårfjerningHvor mye koster laserbehandling i Oslo da? Sånn cirka? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Permanent hårfjerningDet tror jeg varierer veldig, fra 1000,- til 1500,- kanskje? Jeg vet at denne klinikken gir ganske bra priser nå i oppstartsfasen, den er i Asker, da: dermamedic.no
|
|
|
#7 |
|
sukk
Sv: Permanent hårfjerning
Takk for svar! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Permanent hårfjerningTurban Smukk, du kan jo også sjekke med www.estetica.no |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Permanent hårfjerningJeg forsøkte laser på haka, hadde vel 8 behandlinger (hver fjerde uke), men det ga ikke akkurat resultater
|
|
|
#10 |
|
sukk
Takk for svar begge to! Jeg skal sjekke det ut når kontoen har fått fylt seg opp litt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Permanent hårfjerningJeg har slettes ikke dette problemet. Jeg vil bare abonnere på tråden tilfelle jeg møter noen som spør. |
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Permanent hårfjerningSkulle så veldig gjerne ha prøvd laser igjen, for selv om det ikke funka sist, så utvikler jo markedet seg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Permanent hårfjerningHusk for all del at det er forskjeller på hva klinikker i Norge tilbyr kundene sine. Mange klinikker lurer kundene sine med å tilby IPL som laserbehandling for å hårfjerning. Ikke missforstå, IPL kan fungere men man vil trenge MANGE flere behandlinger for å oppnå ønsket resultat. Ekte laser (Diodelaser) derimot vil fungerer skikkelig, men det er dessverre bare ett fåtall klinkker som har diodelaser pga den høye prisen på utstyret. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Du har kanskje et spesielt sted i tankene?
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Permanent hårfjerningHva gjør stakkarer som ikke har så veldig mørke hår akkurat!??
|
|
|
#20 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Permanent hårfjerningNei, du må ta av deg buksa så bikinilinjen er tilgjengelig. Trusa skyves litt til siden etter behov. |
|
|
|
![]() |
|
|