|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Jeg er enig med Skremmern. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Det er så lettvint for oss late å skrive bare "jeg er enig..." |
|
|
|
|
|
#6 |
|
"De"
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Jeg syntes dette var uproblematisk. Det eneste prolemet er at jeg ikke klarer å la vær å åpne slike linker, selv om jeg egenlig ikke ønsker å gjøre det.
|
|
|
#12 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Jeg er også enig med glitter her. :lat:
|
|
|
#13 |
|
Administrator
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)
:forvirret:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Med tanke på at det allerede er noen tråder om Saddam så ville vel kanskje hovedinnlegget passet bedre inn i en av eksisterende tråder.
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Jeg skjønner ærlig talt ikke at det er mulig å reagere så sterkt på så tilgjengelig informasjon. Så om noen kopierte linken og limte den inn her, so what! Jeg hadde blitt sur hvis advarselen manglet, men det gjorde den altså ikke. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Jeg vet ikke hvem du sikter til, men jeg blander ikke kortene. Selvfølgelig er det en barbarisk hendelse. Selvfølgelig syns jeg det er dumt at film av den ligger tilgjengelig på nett. Men det jeg faktisk reagerer på akkurat i denne tråden, er at man føler det nødvendig å lage en helt ny tråd, kun for å spre linken av denne barbariske hendelsen. Ikke prøve å diskutere noe som helst. For meg blir det kun sensasjonslyst, litt som å videresende Conradibildene. Og jeg personlig syns det er unødvendig.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor ikke? Hvorfor tror du folk ser på Conradibildene og sender dem videre til vennene sine? Og hvorfor tror du folk ser på videoen av henrettelsen og syns det er nødvendig å spre linken?
|
![]() |
|
|