Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan ville du ha sett ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 10:42   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha sett ut?

Jeg ville sett opplagt og naturlig ut og (ja, jeg vet jeg høres ut som en fjortis nå) tynn. Det er banalt og helt idiotisk, men det eneste jeg egentlig ønsker meg er en slank kropp.

Gammel 21-08-09, 10:49   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er noe jeg aldri har tenkt på, men når jeg skal gjøre det, så tenker jeg raskt på bl.annet scarlett Johansson.

Forøvrig vet jeg jo at det er den styla versjonen av Scarlett jeg vil se ut som. Når jeg tenker meg om, så liker jeg sikkert den skikkelig styla versjonen av meg selv også...(kroppen hennes derimot..den takker jeg ikke nei til)

Noen (tror nesten jeg elsker vedkommende) synes jeg ligner på Helena Christiansen når jeg har mørkt hår :fornøyd: (Hvorfor har jeg ikke holdt på det mørke håret, egentlig )

Gammel 21-08-09, 10:57   #23
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Liv Tyler, i litt frodig variant.

Gammel 21-08-09, 11:26   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Overfladiske tråder passer bra en kvisete fredag.

Kropp: Kim kardashian

Ansikt: Carmen Electra eller Angelina Jolie

Som eldre dame synes jeg Wenche Myhre har holdt seg bra jevnt over.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 11:45   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fascinerende hvor ulik smak vi har!

Helena Christensen var et godt forslag. Ellers kan jeg for så vidt godt se ut som jeg gjør, skjønt jeg kunne ønske meg 8 cm ekstra i høyden, litt smalere hofter og lår, permanente ammepupper og kanskje litt tykkere hår.

Når jeg er 70, kommer jeg til å se ut som Liv Ullmann, bare med smalere lepper. Har ellers fått høre at jeg likner litt på Benedicte Adrian, og det hadde ikke vært meg imot å se ut som henne om 10 år:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 11:50   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker forøvrig godt utseendet på Katie Holmes.

Gammel 21-08-09, 12:14   #27
Left
Passiv

Standard

Jeg ville sett ut som Beyoncé.
Fantastisk ansikt og en fantastisk kropp.

Som godt voksen ville jeg sett ut som Meryl Streep.
Skikkelig lett å bli hvit i en fei sikkert, men jeg kan jo bare gjøre som MJ.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:21   #28
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Eva Longoria Eller Julia roberts.. Eller, eller hun lyse i greys anatomy..

Gammel 21-08-09, 12:24   #29
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Gwen Stefani

Eller Pixie:

Gammel 21-08-09, 12:25   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg velger som mange andre Scarlett - nydelig jente med flotte former!
Vi er omtrent like gamle, så sånn kunne jeg godt tenke meg å se ut nå.

Når jeg blir riktig gammel, vil jeg se ut som Miss Marple (Geraldine McEwan):

Jeg kommer ikke på noen inspirerende middelaldrene blondiner, så dere får ha meg unnskyldt det store hoppet.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:25   #31
Left
Passiv

Standard

Eller forresten, jeg hadde ikke hatt noe i mot å se ut som en yngre Jamie Lee Curtis heller. Fantastisk, veltrent kropp på damen.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:30   #32
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis jeg kunne velge ville jeg sett slik ut:

Gammel 21-08-09, 12:34   #33
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med fare for å framstå litt stalkeraktig drar jeg igjen fram denne vakre damen:

(I hvertfall om jeg hadde vært 10 år yngre...)

Gammel 21-08-09, 12:47   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er stilig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:49   #35
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er det, aC?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:51   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shane fra L Word.

Gammel 21-08-09, 12:53   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun er stilig.

Og faktisk innmari lik deg.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 13:11   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ikke akkurat, SF. Damen har en dådyrfaktor med attitude som er så ufattelig kul!

Hadde ikke hatt noe i mot å se ut som hun her om 15 år heller.

Gammel 21-08-09, 13:38   #39
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er akkurat sånn jeg inbiller meg at aC ser ut. Som Shane.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 13:46   #40
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Gwen Stefani

Om jeg hadde valgt å bli blond, hadde jeg også ville være Gwen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.