|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Tror aldri jeg vil få svar fra mannen om jeg spør, men jeg vil tro han har vært opptatt av to ting: Langt, lyst hår og fin rumpe....
![]() |
#22 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?En gang i verden var det i hvert fall disse her som var på topp hos ham, men hva det er nå vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?At the top of my head?
![]() |
![]() |
#26 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Han ville uten tvil likt attituden til denne damen:
![]() |
#29 |
Tøff
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Pappalille: "Mett, om jeg skulle se ut som en kvinnelig kjendis, hvem skulle det være?"
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Min vil ha meg som jeg er. Har ikke spurt ham engang, for vi har diskutert det flere ganger før. Han er så rett frem at han sier at hvis han ville hatt meg annerledes så ville han funnet denne annerledes. Han vil ha det han vil ha nemlig, og sånn er det. |
![]() |
![]() |
#32 |
Fortynnet
|
Det gjelder visst meg også, har jeg hørt. Sist redigert av Filifjonka : 22-08-09 kl 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Urk. Gubben sier Kate Moss :urk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Han begynte med Pamela, men endte opp på denne damen visst. Han viste ikke stor interesse for dette intrisante forskningsprosjektet.
![]() |
#36 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Jeg vet faktisk ikke, men en gang i tiden hadde han veldig sans for Sandra Bullock.
![]() |
#38 |
En som trener
|
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?Mannen min syntes det var et dumt spørsmål (og "herregud, har dere ikke noe bedre å bruke tiden deres på"), men endte etter mye armvridning på Natalie Portman: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Introvert textrovert
|
Og da mannen min forsto at hun kanskje helst burde ligne noe på meg (
![]() |
|
|