Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 20:45   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt

Hepp, jeg har hjemme alene-fest og tilbringer lørdagskvelden med å bake brød og vaske klær. Men alt går bedre med litt musikk til, og i kveld vil jeg høre låter jeg har gått glipp av.

Så – anbefal meg og andre en låt med å poste en Spotify-lenke, fortrinnsvis en låt du tror er ukjent for mange. (Har du ikke Spotify? Ok, YouTube-klipp går også, under tvil.)

Jeg kan begynne, med en låt som jeg syns er veldig fin. Den er fra Fläskkvartettens siste plate, hvor de har med seg forskjellige vokalister, her med Christian Walz (som er ukjent for meg, men som jeg tror er litt popsmørsanger): Fläskkvartetten – Stay the Same

:spent på om hele tråden strander på at alle andre har et liv:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.