Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 23:35   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?

Jeg synes de må være helt greit å vente.
Vår fireåring skal gå på en barneklubb på bedehuset en gang annenhver uke.

På nyåret blir det kanskje vanntilvenningskurs for ham.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 17:02   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Her er forøvrig egentlig KOR og BUL alternativer også (før evt speideren kommer inn i bildet)

"problemet" med kor, er at nærmeste kor er gospelkoret i kirka. Ikke at jeg har noe imot kirkekor altså, men...

Kirkekor? ser for meg gamle damer som synger. Hva er det du har imot da? :nysgjerrig:

Gammel 24-08-09, 17:22   #23
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Maisi begynte på ishockey da hun var tre. (hockeyskole)

Det gikk overraskende fort fra hun hadde skøyter på beina for første gang til hun skøyta både forover, bakover og kunne løfte beina fra isen. Hun er blitt litt av en racer på isen. Håper hun får trene mer med kølle og puck når de starter treningen igjen nå snart.

Jentehockey er så og si helt en skadefri idrett. Vi er aktive i klubben begge to så det falt naturlig for oss at hun begynte med det. Hun har vokst opp i hallen omtrent.

Her tørrtrener hun før sesonstart.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 17:25   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Turbo har gått på Judo siden han var 3. Og på barneidrett siden han var 4.

Siste året med barneidrett i år.

Håper for gudskyld han ikke begynner på fotball nå. Bestandig noe som skjer i helgene da.Og med huspåbygging så går ikke det så bra i hop

Gammel 24-08-09, 17:33   #25
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes mandarinen skal høre på MEG denne gangen. Virkelig.

Gammel 24-08-09, 17:52   #26
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Frøkna var med litt på "dans" da hun var fire. Det første stedet vi var på var ok, men så langt unna, så vi ble med bare et halvår før vi byttet til en annen danseskole. Den andre danseskolen hadde en danselærer av den gamle sorten og opplegget var altfor "nazi" for jenta mi, hun ville slett ikke tilbake dit. I fjor begynte hun på allidretten, det har vært supert så det skal hun fortsette med i år også. De trener i gymsal, går på ski, skøyter og har friidrett. Kjempebra opplegg. Det er en gang i uka og det holder i massevis.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 18:19   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kirkekor? ser for meg gamle damer som synger. Hva er det du har imot da? :nysgjerrig:

Jeg har ingenting mot det, men føler meg litt "hyklerisk" om jeg benytter meg av kirkas tilbud, i og med at jeg selv ikke er medlem og storebror ikke er døpt.

Gammel 24-08-09, 20:07   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingenting mot det, men føler meg litt "hyklerisk" om jeg benytter meg av kirkas tilbud, i og med at jeg selv ikke er medlem og storebror ikke er døpt.

Aha...Tror nå ikke du blir sett på som noen hykler om du tropper opp. Og tror ikke noen vil forlange at du legger fram dåpsattest heller.

Gammel 24-08-09, 20:52   #29
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begge mine har gått på turn fra fire år. Eldstemann begynte på ridning da han ble 5, og på svømming da han ble 6. Da ble det litt i overkant på han, så svømminga som ikke var veldig bra ble kuttet ut. Så kom fotballen, og nå har han en pause fra ridninga for å kunne få lært seg ordentlig å svømme. Toern har fått svømming i tillegg til turn nå ved skolestart.

Gammel 24-08-09, 21:30   #30
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Storesøster har gått på teaterskole i snart 3 år og elsker det. Jeg har forøvrig vært svært striks med at hun kun skal ha en aktivitet i uken. Jeg syns det er mer enn nok for små barn som i tillegg er på SFO hele dagen.

Gammel 24-08-09, 21:36   #31
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Storebror begynte på svømming for 1 år siden, samtidig som han begynte på skolen. Han har ikke gjort noe før den tid og jeg synes det har vært helt greit jeg. Han har ikke hatt noen spesielle ønsker heller.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:43   #32
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi var der i vår. Og som ikke-troende, men veldig åpen for at ungene skal få delta i "tradisjonen", slet jeg med sangen "når det stormer, når det stormer, når det stormer rundt om kring, jeg er svak og Gud er sterk, hjelper meg ta i et tak, når det stormer , når det stormer.. osv.

Det ble rett og slett vanskligere enn jeg trodde faktisk. Men vi var der nå noen ganger . Fin gjeng og fin stemning ellers.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:44   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg synes mandarinen skal høre på MEG denne gangen. Virkelig.

Ja, men fortell!! Er det danseskole, a la gutt- jente? Eller turn?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:48   #34
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Min sønn på 4 er ikke med på noen organiserte aktiviteter på fritiden. Jeg kunne tenkt meg kor for han, men siden jeg er så mye alene med ungene og har en overaktiv 1åring så blir det litt for mye organisering, så enn så lenge blir det ingenting.

Gammel 24-08-09, 21:52   #35
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min fireåring er ikke med på noe organisert på ettermiddagen. Med unntak av et kurs i afrikansk tromming for mellomsøster da hun var fire (sammen med broren) har alle ventet til de kom i skolealder.

Gammel 25-08-09, 09:14   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer nå å oppta svømmehall en dag i uka i stedet for allidrett.

Gammel 25-08-09, 09:32   #37
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Andungen startet på Allidret da han han var fem, og har digget det vilt. Vært lei seg når det har sluttet for semesteret mv.

Han skal i år også, og antakelig blir det sånn at SFO-folk følger hans gruppe til Allidretten, så henter vi ham der kl 17. Mindre stress for alle parter - og fortsatt ettermiddag igjen til familien.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:05   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Propellen på 4.5 år grå på svømming.

Gammel 25-08-09, 11:12   #39
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Snupsen har gått på dans, men denne høsten har hun begynt på knøtteridning. Det er glimrende!

Gammel 25-08-09, 11:16   #40
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Storebror begynner på svømmekurs neste uke. Det er hans første organiserte, han har ikke vært klar før nå.

Edit: Han gikk på babysvømming de første årene. Men dette er den første aktiviteten han har etterspurt.

Sist redigert av Karima : 25-08-09 kl 13:08.
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.