|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Jeg synes de må være helt greit å vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?
Kirkekor?
![]() |
#23 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Maisi begynte på ishockey da hun var tre. (hockeyskole) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Turbo har gått på Judo siden han var 3. Og på barneidrett siden han var 4.
![]() |
#26 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Frøkna var med litt på "dans" da hun var fire. Det første stedet vi var på var ok, men så langt unna, så vi ble med bare et halvår før vi byttet til en annen danseskole. Den andre danseskolen hadde en danselærer av den gamle sorten og opplegget var altfor "nazi" for jenta mi, hun ville slett ikke tilbake dit. I fjor begynte hun på allidretten, det har vært supert så det skal hun fortsette med i år også. De trener i gymsal, går på ski, skøyter og har friidrett. Kjempebra opplegg. Det er en gang i uka og det holder i massevis.
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
Jeg har ingenting mot det, men føler meg litt "hyklerisk" om jeg benytter meg av kirkas tilbud, i og med at jeg selv ikke er medlem og storebror ikke er døpt.
![]() |
#28 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Aha...Tror nå ikke du blir sett på som noen hykler om du tropper opp. Og tror ikke noen vil forlange at du legger fram dåpsattest heller.
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Begge mine har gått på turn fra fire år. Eldstemann begynte på ridning da han ble 5, og på svømming da han ble 6. Da ble det litt i overkant på han, så svømminga som ikke var veldig bra ble kuttet ut. Så kom fotballen, og nå har han en pause fra ridninga for å kunne få lært seg ordentlig å svømme. Toern har fått svømming i tillegg til turn nå ved skolestart.
![]() |
#30 |
Går videre
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Storesøster har gått på teaterskole i snart 3 år og elsker det. Jeg har forøvrig vært svært striks med at hun kun skal ha en aktivitet i uken. Jeg syns det er mer enn nok for små barn som i tillegg er på SFO hele dagen.
![]() |
#31 |
--
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Storebror begynte på svømming for 1 år siden, samtidig som han begynte på skolen. Han har ikke gjort noe før den tid og jeg synes det har vært helt greit jeg. Han har ikke hatt noen spesielle ønsker heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
godt brukt
|
Vi var der i vår. Og som ikke-troende, men veldig åpen for at ungene skal få delta i "tradisjonen", slet jeg med sangen "når det stormer, når det stormer, når det stormer rundt om kring, jeg er svak og Gud er sterk, hjelper meg ta i et tak, når det stormer , når det stormer.. osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Min sønn på 4 er ikke med på noen organiserte aktiviteter på fritiden. Jeg kunne tenkt meg kor for han, men siden jeg er så mye alene med ungene og har en overaktiv 1åring så blir det litt for mye organisering, så enn så lenge blir det ingenting.
![]() |
#35 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Min fireåring er ikke med på noe organisert på ettermiddagen. Med unntak av et kurs i afrikansk tromming for mellomsøster da hun var fire (sammen med broren) har alle ventet til de kom i skolealder.
![]() |
![]() |
#37 |
Smugleser
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Andungen startet på Allidret da han han var fem, og har digget det vilt. Vært lei seg når det har sluttet for semesteret mv.
![]() |
#38 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Propellen på 4.5 år grå på svømming.
![]() |
#39 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Snupsen har gått på dans, men denne høsten har hun begynt på knøtteridning. Det er glimrende!
![]() |
#40 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet , hvor gamle og hva?Storebror begynner på svømmekurs neste uke. Det er hans første organiserte, han har ikke vært klar før nå.
Lillesøster mai-08 Storebror feb-05 Sist redigert av Karima : 25-08-09 kl 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|