Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pia og Jasmin

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 23:39   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pia og Jasmin

Enkelte ting, eller mange ting er ikke verdt å bruke strøm på.
Les en bok heller!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 23:44   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Kan noen vennligst varsle meg neste gang. Tid, kanal osv.

Advare mener du vel.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 23:57   #23
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Advare mener du vel.

Nei, det høres da underholdende ut. Noen ganger er det godt å le av og ikke med. Muligens det er slamt av meg.

Så spørs det da om jeg takler mer enn 2 minutter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 08:49   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette noe jeg bør får med meg, feks neste uke?
Lurer på om TVen vår har et "filter" mot sånne program, jeg har ikke fått med meg hva dette er?

Gammel 25-08-09, 10:29   #25
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Er dette noe jeg bør får med meg, feks neste uke?
Lurer på om TVen vår har et "filter" mot sånne program, jeg har ikke fått med meg hva dette er?

Det så ut som om det var en vassen utgave av Ungkarskvinnen.

Gammel 25-08-09, 10:40   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hjelp, jeg har studert med den ene....

Blåmann også?

Gammel 25-08-09, 10:41   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg vil ikke meg selv så vondt, da jeg har utviklet alvorlig allergi mot Pia Haraldsen.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Åh, gud, dette er nesten flaut!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg håper nesten dette går på TV-Norge, for den kanalen skyr jeg som pesten, og da slipper jeg tilfeldigvis å zappe inn på dette programmet. For det høres omtrent slik ut:

Husker ikke engang jeg, men det bittelille jeg rakk (orket) å se før ny kanal ble valgt var ille.

Gammel 25-08-09, 10:41   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

TV3 kl 20.30...

Gammel 25-08-09, 20:43   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Blåmann også?

Ja, han gikk året over oss. Var til og med formann i linjeforeningen en periode hvis jeg ikke husker feil.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:09   #30
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må drikke store mengder alkohol først for å få lyst til å se på dette programmet.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 10:37   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinneren er klar!

Gammel 09-11-09, 12:17   #32
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bringer utdrag av intervjuet:
*bidrar*

Ingen av dem falt pladask for den andre ved første blikk.

- Pia er en vakker kvinne. Sterk og smart - hun veit hva hun vil og fascinerer meg. Hun er veldig snill også, forklarer Vemund.

Han sier følelsene «vokste på ham» utover i programmet. Pia er enig.

- Jeg liker å snakke med ham. Vi har bra kommunikasjon, også er han veldig omtenksom og snill. Og selvfølgelig kjekk. Og morsom. Og
smart... en jeg føler jeg kan være meg selv med. Det er viktig, sier hun og konstaterer:

- Det var ingen tvil om hvem jeg skulle velge.

MOHAAAA!

Sist redigert av Hondacrv : 09-11-09 kl 12:18. Årsak: Det måtte inn et MOHAAAA!
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 13:22   #33
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vinneren er klar!

Og sannelig var det en vi kjente fra før.

Gammel 09-11-09, 13:28   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Han er kjekk, altså, det skal han (og hun) ha.

Gammel 09-11-09, 21:37   #35
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva konkret reagerte dere på?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:41   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva konkret reagerte dere på?

Reagerte på når da? I hele programmet? Jeg reagerer hovedsakelig på at hele programmet er lagd i det hele tatt . Og så synes jeg Pia og Jasmin er rimelig ... eh.. håpløse, og muligens burde beskyttes mot seg selv.

Gammel 26-03-10, 10:00   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ai ai, lykken tok slutt for Pia og Vemund.

Gammel 26-03-10, 10:24   #38
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Usja.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:34   #39
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg skal starte som spåkone, for dette "så" jeg da de ble sammen

Gammel 26-03-10, 20:44   #40
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Guri, jeg fikk sjokk når jeg så trådtittelen med mitt navn under. Trodde det var noen som trollet med navnet, mitt for dette kunne jeg ikke vedkjenne meg å ha skrevet noen gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.