|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?
Veto er et merke ja.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Her ser du noen: http://www.venusogmarsxl.dk/catalog/...category=jeans
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Takk, men jeg kan ikke kjøpe bukse på nett. De må prøves først. Noen som vet om butikker i Oslo og omegn som har dette merket?
|
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Cubus er perfekt for meg som ikke har midje men (forholdsvis) tynne ben. Zizzi er for korte og trange i livet for meg, og alt for vide i lårene |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Zizzi sitter perfekt helt opp til skrittet, da begynner buksene å henge foran. Pluss at de altfor vide i livet. Må snurpes sammen og det ser ikke pent ut.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Jeg har også funnet meg et par ok bukser som heter Mirage. Hva er det nå den butikken heter igjen... Chantal er det vel. Det er også litt kjærringbutikk, men buksene sitter i allefall bra på meg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Textrovert
|
Jeg sitter i den Lindex-bukse nå. Det er den eneste buksen jeg har hatt fra Lindex noensinne. Men den er bare sånn passelig. Det er virklig snodig, altså, hvordan noen butikker bare har ett snitt. Hva med litt variasjon?
|
|
|
#31 |
|
saftig
|
Jeg syns det fungerer helt glimrende, for da vet jeg at jeg kan gå dit og få bukser som passer. Cubus og H&M har ikke plass til mine lår, og blir altfor store i livet dersom de passer lenger nede.
|
|
|
#32 |
|
Textrovert
|
Cubus har ikke store nok bukser, mens jeg synes Lindex sine er mer i kategorien trang, trang, trang, men så plutselig altfor stor i livet. H&M har blitt noe bedre på den fronten. Selv savner jeg å kunne handle på Simplys by Wilhelmines, men de ble nedlagt i vår.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?I min lokale stormoteforretning selger de bukser fra bl.a. Dominique og DNY. De finnes i alle mulige fasonger og må prøves for å finne den som passer akkurat deg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?Har funnet flere på H&M jeg kan bruke, og av alle ting så har jeg kjøpt slimfit jeans på SparKjøp, som sitter som et skudd. Det har til og med hendt at de er for lange i beina, og det er ikke akkurat vanlig, for å si det sånn. |
|
|
|
#35 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Jeg har også en bukse derifra. Sitter veldig godt på. Og veldig kjapp og grei service. Tenkte å bestille meg en ny der nå. Betalte rundt 400 norske for buksa.
|
![]() |
|
|