Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 14:00   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva er Veto? Er det et merke eller en butikkjede? Hvis det er et merke; i hvilke butikker vil jeg finne dette?

Veto er et merke ja.
Her er det et par butikker som har det merket. Men ingen kjedebutikker tror jeg. En butikk er sånn "kjerringbutikk" og heter Hjørnet. De har nettopp tatt inn merket.

http://www.vetojeans.com/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 14:02   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ser du noen: http://www.venusogmarsxl.dk/catalog/...category=jeans

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 14:05   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, men jeg kan ikke kjøpe bukse på nett. De må prøves først. Noen som vet om butikker i Oslo og omegn som har dette merket?

Gammel 25-08-09, 14:07   #24
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva er Veto? Er det et merke eller en butikkjede? Hvis det er et merke; i hvilke butikker vil jeg finne dette?

Du finner det i hvertfall i butikken 4 you 2 på Tveitasenteret.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:42   #25
ingelas mamma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
ingelas mamma er litt kul
Standard

Cubus er perfekt for meg som ikke har midje men (forholdsvis) tynne ben. Zizzi er for korte og trange i livet for meg, og alt for vide i lårene Simply har en del fint. Men ingen selger det merket her, det fant jeg i Haugesund.

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:49   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zizzi sitter perfekt helt opp til skrittet, da begynner buksene å henge foran. Pluss at de altfor vide i livet. Må snurpes sammen og det ser ikke pent ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:59   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også funnet meg et par ok bukser som heter Mirage. Hva er det nå den butikken heter igjen... Chantal er det vel. Det er også litt kjærringbutikk, men buksene sitter i allefall bra på meg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 09:22   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

www.makeyourownjeans.com

Er det noen som har testet dette?

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 09:29   #29
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lindex sine bukser har et snitt som passer meg perfekt.

Gammel 28-08-09, 09:43   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Lindex sine bukser har et snitt som passer meg perfekt.

Jeg sitter i den Lindex-bukse nå. Det er den eneste buksen jeg har hatt fra Lindex noensinne. Men den er bare sånn passelig. Det er virklig snodig, altså, hvordan noen butikker bare har ett snitt. Hva med litt variasjon?

Gammel 28-08-09, 09:46   #31
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg sitter i den Lindex-bukse nå. Det er den eneste buksen jeg har hatt fra Lindex noensinne. Men den er bare sånn passelig. Det er virklig snodig, altså, hvordan noen butikker bare har ett snitt. Hva med litt variasjon?

Jeg syns det fungerer helt glimrende, for da vet jeg at jeg kan gå dit og få bukser som passer. Cubus og H&M har ikke plass til mine lår, og blir altfor store i livet dersom de passer lenger nede.

Gammel 28-08-09, 09:48   #32
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns det fungerer helt glimrende, for da vet jeg at jeg kan gå dit og få bukser som passer. Cubus og H&M har ikke plass til mine lår, og blir altfor store i livet dersom de passer nede.

Cubus har ikke store nok bukser, mens jeg synes Lindex sine er mer i kategorien trang, trang, trang, men så plutselig altfor stor i livet. H&M har blitt noe bedre på den fronten. Selv savner jeg å kunne handle på Simplys by Wilhelmines, men de ble nedlagt i vår.

Gammel 31-01-11, 11:08   #33
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

I min lokale stormoteforretning selger de bukser fra bl.a. Dominique og DNY. De finnes i alle mulige fasonger og må prøves for å finne den som passer akkurat deg.

Så mitt tips er å gå på en stormoteforretning for å prøve mye forskjellig. Kanskje kan du gå ned i størrelse også, da de ofte er litt gode i størrelsen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 11:54   #34
Left
Passiv

Standard

Har funnet flere på H&M jeg kan bruke, og av alle ting så har jeg kjøpt slimfit jeans på SparKjøp, som sitter som et skudd. Det har til og med hendt at de er for lange i beina, og det er ikke akkurat vanlig, for å si det sånn.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 13:53   #35
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Både smilefjes og jeg har kjøpt derfra. Jeg er veldig fornøyd.

Jeg har også en bukse derifra. Sitter veldig godt på. Og veldig kjapp og grei service. Tenkte å bestille meg en ny der nå. Betalte rundt 400 norske for buksa.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.