Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor mye tid bruker du på TV-titting?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 22:14   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?

Jeg ser aldri på TV, hvis det med TV menes "kringkastet TV". Jeg ser en del filmer og serier på DVD, men i snitt er det sikkert under en time i uka.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:15   #22
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Alt for mye om høsten\vinteren,sitter nesten pal hele kvelden da..hvertfall etter kl 20.Blir nok et par timer for dagen da ja,om ikke mer..Men om sommeren omtrent ingenting,har vel kun sett nyheter de siste mnd..Blir lett hektet på reality

Gammel 25-08-09, 22:18   #23
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser bare tv når jeg skal legge meg, pluss fotballkamper. Nå har ikke vi tv2 så da blir det mest kamper på dataen når jeg tenker meg om. Vil ikke snakke om hvor mange timer jeg har foran dataen.

Gammel 25-08-09, 22:34   #24
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vil tippe en time om dagen. Stort sett den siste timen før jeg legger meg. Da må jeg synke ned og slappe av, og får ikke lest med mindre det er stille rundt meg. Min mann er mer glad i tv enn meg, men jeg liker også godt å se, altså.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:36   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser aldri på TV-sendinger, men vi ser en del TV-serier på DVD. Vi ser kanskje, tja, 4-5 episoder i uken - mer i perioder, mindre i andre perioder - så det blir 3-4 timer til sammen, kanskje? En halvtime om dagen i snitt, altså? Dessuten ser jeg på gamle TV-serier på DVD når jeg sykler på trimsykkelen min. Skal jeg ta med det, blir det rundt halvannen time mer i uken.

Og så ser vi en del film på DVD (mindre enn vi egentlig kunne ønske oss), men du tenkte ikke at det skulle tas med i beregningen, eller?

Gammel 25-08-09, 22:41   #26
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som Poly har eg også en tendens til å dette ned i sofaen med laptopen på fanget. Blir omtrent en time for dag tenke eg. Men om det er noko eg følge med på og virkelig vil sjå ser eg nok meir.

Gammel 25-08-09, 22:46   #27
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

J
Og så ser vi en del film på DVD (mindre enn vi egentlig kunne ønske oss), men du tenkte ikke at det skulle tas med i beregningen, eller?

Joda - jeg la det til i HI.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:55   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Joda - jeg la det til i HI.

Det står ikke noe om film i HI nå heller? Bare TV-serier på DVD.

Gammel 25-08-09, 22:57   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint lite. Det hender den står på i bakgrunnen mens jeg svimer rundt eller dør foran læppen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 23:05   #30
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det står ikke noe om film i HI nå heller? Bare TV-serier på DVD.

Djizzz, som du spikker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 08:33   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser veldig lite TV, altså det vanlige oppsatte programmet. Så og si aldri i grunnen. Film på DVD evt. TV ser jeg gjerne en eller to ganger i uka og så ser jeg House når det går. Jeg vil anta at jeg ser mellom to og fire timer i uka.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 08:35   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser lite på tv. Laster ned alt, men ser jo mye av det på tven via pcen da. Men tv-programmer på tven ser jeg uhyre sjelden.
Internett derimot ...

Gammel 26-08-09, 08:41   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ukene Poden ikke er hos meg står TV'en på fra 30 min til 1 time hver kveld. Når Poden er hos meg blir det litt mer. Da ser jeg litt barneTV og slikt sammen han.

Men jeg bruker mye tid på pc om kvelden da, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg jobber, gjør husarbeid eller, Gud forby, har sex eller noe selv om TV'en er av..

Gammel 26-08-09, 08:43   #34
Albertine
Passiv

Standard

Jeg ser TV hver tirsdag (CSI), hver fredag og lørdag (SYTYCD) og så tar jeg opp Will & Grace hver dag som jeg ser når jeg har lyst til å sløve foran TV'n. Men TV'n står på en del, ungene ser jo Barne-TV og litt Disney på morra'n. Nå ser jeg mye mindre på TV enn jeg gjorde før, heldigvis. Men da hadde jeg jo ikke noe liv heller.

Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 08:45   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rart de sliter økonomisk i TV2. Folk ser jo tydeligvis ikke på TV lenger.

Jeg ser også lite på TV. Det blir vel kanskje litt mere utover høsten når vi er mer inne, og kanskje særlig i helgene. Særlig fredagskveldene har vi TV-tradisjon. Dessuten skal jeg snart føde og sikkert bruke mye tid på amming. Da havner jeg nok foran TV'n. Men akkurat nå, så ser jeg nesten aldri på TV. Kanskje den står på en time om dagen rett før Vesla skal legge seg, men da er det primært henne som ser. DVD'er ser jeg nesten bare når jeg er hjemme alene, eller når Vesla og jeg har sløvedag. Sjelden.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 08:47   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV-en(e) står stort sett på. Vi begrenser lite på mengde, mye på innhold.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 08:47   #37
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser ganske mye på tv, har en serie som jeg følger med på og elsker simpelten Discovery, animal planet, travel&living og BBC kanalene. De dagene jeg jobber pleier jeg å ta opp hundehviskeren, grensevakt og the sixt sens.

Har også tv på soverommet så vi ser en del serier på dvd der.

Gammel 26-08-09, 09:04   #38
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser altfor masse på tv. Sånn har det blitt når jeg er såpass mye alene hjemme med barna. Jeg har som prinsipp at ingen tvprogrammer skal hindre meg i å være sosial, så om det går noe som jeg følger med på, og jeg blir invitert på besøk eller noe sånt, så drar jeg på besøk.

Gammel 26-08-09, 09:07   #39
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sikkert altfor mye.
Jeg slapper veldig av med tv-titting ( inkl.filmer og serier på DVD).
Nå i sommerhalvåret blir det lite tv, mer på høsten og vinteren

Og når jeg jobber natt kan jeg risikere å se tre filmer på rappen. Hvis det er stille.

Så gjennomsnittlig tid aner jeg ikke, men ser hver dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 09:12   #40
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så og si ingenting.
Etter at vi flyttet har vi bare tv i kjellerstuen, og der er jeg rett og slett aldri.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.