|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Alt for mye om høsten\vinteren,sitter
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Ser bare tv når jeg skal legge meg, pluss fotballkamper. Nå har ikke vi tv2 så da blir det mest kamper på dataen når jeg tenker meg om. Vil ikke snakke om hvor mange timer jeg har foran dataen.
![]() |
#24 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Vil tippe en time om dagen. Stort sett den siste timen før jeg legger meg. Da må jeg synke ned og slappe av, og får ikke lest med mindre det er stille rundt meg. Min mann er mer glad i tv enn meg, men jeg liker også godt å se, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser aldri på TV-sendinger, men vi ser en del TV-serier på DVD. Vi ser kanskje, tja, 4-5 episoder i uken - mer i perioder, mindre i andre perioder - så det blir 3-4 timer til sammen, kanskje? En halvtime om dagen i snitt, altså? Dessuten ser jeg på gamle TV-serier på DVD når jeg sykler på trimsykkelen min. Skal jeg ta med det, blir det rundt halvannen time mer i uken.
![]() |
#26 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Som Poly har eg også en tendens til å dette ned i sofaen med laptopen på fanget. Blir omtrent en time for dag tenke eg. Men om det er noko eg følge med på og virkelig vil sjå ser eg nok meir.
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?
Det står ikke noe om film i HI nå heller? Bare TV-serier på DVD.
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser veldig lite TV, altså det vanlige oppsatte programmet. Så og si aldri i grunnen. Film på DVD evt. TV ser jeg gjerne en eller to ganger i uka og så ser jeg House når det går. Jeg vil anta at jeg ser mellom to og fire timer i uka.
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Ser lite på tv. Laster ned alt, men ser jo mye av det på tven via pcen da. Men tv-programmer på tven ser jeg uhyre sjelden.
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?De ukene Poden ikke er hos meg står TV'en på fra 30 min til 1 time hver kveld. Når Poden er hos meg blir det litt mer. Da ser jeg litt barneTV og slikt sammen han.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser TV hver tirsdag (CSI), hver fredag og lørdag (SYTYCD) og så tar jeg opp Will & Grace hver dag som jeg ser når jeg har lyst til å sløve foran TV'n. Men TV'n står på en del, ungene ser jo Barne-TV og litt Disney på morra'n. Nå ser jeg mye mindre på TV enn jeg gjorde før, heldigvis. Men da hadde jeg jo ikke noe liv heller. |
![]() |
![]() |
#35 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Ikke rart de sliter økonomisk i TV2.
![]() |
#37 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Ser ganske mye på tv, har en serie som jeg følger med på og elsker simpelten Discovery, animal planet, travel&living og BBC kanalene. De dagene jeg jobber pleier jeg å ta opp hundehviskeren, grensevakt og the sixt sens.
![]() |
#38 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser altfor masse på tv. Sånn har det blitt når jeg er såpass mye alene hjemme med barna. Jeg har som prinsipp at ingen tvprogrammer skal hindre meg i å være sosial, så om det går noe som jeg følger med på, og jeg blir invitert på besøk eller noe sånt, så drar jeg på besøk.
![]() |
#39 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Sikkert altfor mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Så og si ingenting.
![]() |
|
|