Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 11:05   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?

Vinterferien er nok best. Men jeg har vært på Gran Canaria mange ganger i jula og har bare opplevd en tur med dårlig vær. Men da var det dårlig vær der hele den vinteren. (2004/05)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:52   #22
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Men hvis en er der på vinteren er det også fint å bruke tida på å få sett seg litt om. Noe det kanskje føles for varmt til om sommeren.

Synes Palmitos Park er verdt et besøk. Det er en fuglepark, men det er også akvarium, orkidehus, sommerfuglhus, samt en del andre dyr. Veldig fin park igrunnen. Dit synes jeg ikke det går an å dra på sommeren, da er det altfor varmt der. Det skal også bli delfinshow der, men sist jeg var der i våres var ikke det ferdig enda.

Shopping er genialt på Las Terrasas (tror muligens dette ikke er riktig stavet) Stort nytt kjøpesenter på nordsida av flyplassen, antar det går buss. Der er det type fabrikkutsalg (Mango, Zara, Desigual for å nevne noe som er kjent her) Sånn hvis det blir dårlig vær en dag så er det fint å ha en plan B.

Gammel 28-08-09, 15:16   #23
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Når er det mest værsikkert på Kanariøyene av juleferien og vinterferien (slutten av februar)?

Tanken om å reise til Kanariøyene utenom ferier slo deg ikke en gang?

Sorry , måtte bare etter masse hodebry over tråden om syden og skoleferier som har pågått siden forrige helg

Gammel 28-08-09, 15:38   #24
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Vi var på Tenerife i slutten av november i fjor. Overskyet og sur vind hver dag. Temp forsåvidt ok (18-20) men den vinden ødela alt.

Omtrent sånn hadde vi det på Lanzarote i fjor i slutten av november også (fikk 1,5 dag på stranda). Året før derimot, på samme tid, hadde vi 25 grader og strålende sol hver dag. Det varierer med andre ord.

I 2005 var vi på Gran Canaria fra 6.-13. desember. Vi hadde flott vær hele uka, men temperaturen lå "kun" på +/- 20 grader (det ble kjølig på kveldene).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 15:43   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tanken om å reise til Kanariøyene utenom ferier slo deg ikke en gang?

Sorry , måtte bare etter masse hodebry over tråden om syden og skoleferier som har pågått siden forrige helg

Jeg har faktisk hele tiden tenkt at i år er vår siste sjanse til å evt utvide utover vinter- eller påskeferie, siden Storebror begynner på skolen til neste år.

(Og grunnen til at vi uansett legger det til en skoleferie er at barnehagen vår følger skolens rute, det er bare sommerferien som er litt kortere).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 16:51   #26
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Desember eller februar er hipp som happ hva angår været på Gran Canaria i hvert fall. Gran Canaria (sydsiden) er mest værsikkert av øyene.

Gammel 30-08-09, 16:59   #27
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Desember eller februar er hipp som happ hva angår været på Gran Canaria i hvert fall. Gran Canaria (sydsiden) er mest værsikkert av øyene.

Takk for svar, alle sammen! Jeg begynner faktisk å helle mot å ta det rundt påske, for å være sikrere på fint vær. Er litt fristet til å bo på dette hotellet (siden det meste er utsolgt på SunWing-resortene). Noen som har vært i Las Meloneras?

Gammel 30-08-09, 17:08   #28
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Takk for svar, alle sammen! Jeg begynner faktisk å helle mot å ta det rundt påske, for å være sikrere på fint vær. Er litt fristet til å bo på dette hotellet (siden det meste er utsolgt på SunWing-resortene). Noen som har vært i Las Meloneras?

Det hotellet var ikke ferdig når jeg var der nå i sommer. Det ser VELDIG bra ut. Jeg lå på Lopesan Costa Meloneras og det ligger rett over gata for dette. Jeg synes det er veldig fint der. Flott strandpromenade, endel butikker og spisesteder. Det hotellet jeg var på ligger finere til synes jeg.

Gammel 30-08-09, 18:18   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det hotellet var ikke ferdig når jeg var der nå i sommer. Det ser VELDIG bra ut. Jeg lå på Lopesan Costa Meloneras og det ligger rett over gata for dette. Jeg synes det er veldig fint der. Flott strandpromenade, endel butikker og spisesteder. Det hotellet jeg var på ligger finere til synes jeg.

Høres bra ut! Jeg liker strandpromenader.

Gammel 30-08-09, 18:27   #30
Anne C

Standard

Jeg har vært på Lopesan Costa Meloneras to ganger og jeg liker dette området veldig godt. Alle gangene vi har vært på Gran Canaria må vi alltid dra ned dit. Da tasser vi rundt og spiser mat.

Det er sandstrand rett ved på begge sider av omårdet. Jeg er ikke så glad i sandstrand så jeg har ikke brukt de strendene. Hotellet jeg har ligget på har så flott bassengområde at det ikke har vært noe vist. Av det jeg kunne se av "ditt" hotell så blir nok dette flott og. Det er et stort uteområde. Det er et Lopesan hotell til i området, litt lenger opp. Det er også utrolig flott. Husker ikke hva det heter akkurat nå, men Apollo har begge. Ving har de vel om vinteren tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.