Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Plasma eller LCD

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 15:46   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plasma eller LCD

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Lykke til med gavekjøp, tipper han blir glad

Ja, det tror jeg faktisk at han blir. For han tror nok at han får stige til bursdagen. Sånn ekstra lang, så han får malt helt opp under mønet.

Vi har egentlig vært enige om å ikke bytte ut tv'en før den ryker, men jeg ser at jeg ikke får hengt opp bilder i stua, før jeg vet hvordan dette tv-monsteret vil arte seg på veggen.

Gammel 27-08-09, 15:55   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for nok et oppklarende svar, Benmurphy.

Men, jeg noterte meg at tv'en ikke bør transporteres liggende. Og når jeg tenker meg om har jeg ikke tenkt over transport i det hele tatt. Det er som jeg ser for meg at jeg ikke får med meg tv'en i Yaris'en min, og hvis den ikke kan ligge så nytter det jo ikke med tilhenger heller. Tenker jeg litt til, så kommer jeg på at jeg jo selvsagt uansett ikke har hengerfeste på Yaris'en da...

Det er vrient å kjøpe tv, egentlig.

Gammel 27-08-09, 16:24   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min tv ble fraktet liggende, å vi fikk også hjelp av de i butikken til å legge den inn.Om dette ikke er bra for tven er det rart at de ikke opplyser om det da?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.