Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 22:54   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jepp.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 19:39   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skåler med Amarone Classico og en kopp Arpeggio kaffe.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 19:48   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det står på etiketten at den serveres ved 16 grader, så en tur i kjøleskap eller vinkjøler er nok på sin plass, ja.

Fryktelig spent her, med alt det forventningspresset!

Vi skal ha tapas i kveld. Men jeg er litt redd for at feiringen skal gå i vasken, for Hassel har flat og slått seg og fått verandaleppe med sår, og gråter og gråter..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:02   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med. Portal it is. Uber skeptisk til vinen, men gir den en soleklar anledning til å vise seg frem i anledning vår alles MIMs bryllup.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:06   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal definitivt drikke vin på lørdag. Egentlig mest for å trøste meg selv fordi jeg har tilbragt en hel dag ( 08.15-19.30) i en svett hall på håndballcup.
Men tar selvfølgelig en skål for Mim også. Den råååsa sangen er jeg spent på.
Tåtti??

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:06   #6
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deilige tråden!
Jeg er med og skåler for Mim. Mulig det blir i Champagne, men det tilgir dere meg vel for?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:07   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi må ha råsa sang.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 09:43   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi må ha råsa sang.

FPs rimsmed Tåtti kan vel fikse den?

Jeg skal prøve å bli med på skål! Når skal vi ta en unison skål for brudeparet? Kl. 21? (Ser for meg FP-ere over det ganske land, reise seg, løfte glasset, og utbryte "Til Mim og mann!" )

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:08   #9
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjære Smilefjes, finnes det alkoholfritt alternativ? :vilgjernevæ'me'likevel:

Gammel 27-08-09, 23:10   #10
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Alkoholfritt? Rosa Panter-brus kanskje? For å holde oss i det råååsa temaet.

Gammel 27-08-09, 23:44   #11
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Alkoholfritt? Rosa Panter-brus kanskje? For å holde oss i det råååsa temaet.

Evt. Sprite med rosa Cacasfarge.

Gammel 27-08-09, 23:57   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til å endelig ha en anledning til å ta min datters vinvalg i bruk. Forhåpentligvis ikledd lilla støvletter.

Gammel 28-08-09, 00:15   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vin blir det uansett lørdag råååååsa eller ei, og selvsagt en skål eller to for Mim og mannen.

(hørt rykter om at 2 flasker Masi er godt en torsdagskveld).

Gammel 28-08-09, 00:32   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida - det er andre. Sånne her:

De inngår i den nye fp-uniformen.

Det er hardt å være mannlig FP-er, altså. Blir jo helt blakket av å handle inn nye sko, BH-er og Odd Molly-antrekk.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:29   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner jeg er veldig skeptisk til en så billig vin, så jeg tror jeg skåler i en annen vin.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:35   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

79,90??! :skingrestemme:

Jaja, jeg får late som det er tax-free for denne gangen ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 08:42   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

79,90??! :skingrestemme:

Jaja, jeg får late som det er tax-free for denne gangen ...

Det er et riktig så sosialdemokratisk vinvalg, slik at flest mulig kan ha råd til å skåle for Mim, skjønner du vel.

Gammel 28-08-09, 00:33   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håssen sukkerinnhold er det i den derre billigportugiseren der da? Måkke prakke på meg karber vel?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 00:39   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på festival på lørdag, så det blir skåling i mack-øl for mitt vedkommende. Jeg er helt sikker på at Mim ikke har noe imot det.

Gammel 28-08-09, 08:21   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ah - Kanina - din datter var det ja. Jeg klarte ikke å komme på hvilken blogg det kom fra.

Alkoholfritt alternativ er selvsagt lov. Alkoholholdige alternativer også.

Håper Tåtti gir oss en sang også, skarreværrafest så skarre.

Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.