|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete? | |||
| Ja. Bor i byen |
|
38 | 17,84% |
| Nei. Bor i byen |
|
117 | 54,93% |
| Ja. Bor på landet |
|
14 | 6,57% |
| Nei. Bor på landet |
|
44 | 20,66% |
| Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Du glemte å kalle meg en dårlig mor!
|
|
|
|
#4 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg kaster ikke et plagg om det får en flekk eller to. Jeg ville ikke brukt et flekkete plagg på jobb, men sender snuppa i barnehagen med flekk uten skrupler. Mest sannsynlig er eventuelle flekker allerede kamuflert av frokosten.
|
|
|
#5 |
|
Nærmer seg
|
Veldig enig, barn trenger da ikke se ut som i blenda reklamen heller.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Kaster ikke flekkete klær og synes absolutt ikke det gjør noe å sende barna i barnehagen med rene klær med en flekk eller to på. Bor i byen
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor veldig bynært, men kanskje langt nok unna likevel? For det hender at jeg kaster klær, men det har kanskje skjedd 2 ganger i året, og når jeg tenker meg om er det klær som mannen har vasket slik at det har fått artige farger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bra hypotese!
|
|
|
#9 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne kan jeg signere. kanskje med en moderasjon av siste utsagn til "flere ganger i uka".
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg tar forbehold om tranflekker da. De luktet så forferdelig at klærne ble helt ubrukelige. Og alt annet som evt. havnet i tørketrommelen sammen med tranflekk-klærne.
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Samme her. Selv om jeg nok ikke gasser meg like mye som Glitter.
|
|
|
#12 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Vi har en snuppe som ikke er i stand til å holde seg ren i mer enn 5 minutter, og har gitt opp prosjektet. Tror ikke hun hadde mange klær i bhg uten flekker de årene hun gikk der, og helt nye klær hadde hun bare et par ganger der før jeg lærte at ikke alle tusjer/maling/matvarer er mulig å få bort i vask uansett om man spruter på vanish før og attpåtil har pulvervanish i maskinen.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg har forresten kastet en ullbody med tranflekker. Det luktet verre for hvert triks jeg prøvde. :gulp:
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor i byen. Kaster ikke barnehageklær med flekker på. Svigerinnen min bor på landet og kaster alt som har antydning til nupper/flekker/slitasje- så jeg tror hypotesen din har noe for seg.
|
|
|
#15 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor på bygda og er flink med ikke å kaste. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg bor i en bitteliten by på landet - men tror jeg er urban hodet ettersom jeg kommer fra og lengter hjem til byen.
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor i byen og det har ikke falt meg inn å kaste barnehageklær med et par flekker på. Det er vel heller sånn at ikke-barnehage-klær blir barnehagelklær om de får flekker. Reparerer hull gjør jeg også.
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Stemte "Ja. Bor i byen", men det kommer selvsagt helt an på flekkene og omfanget av dem.
|
|
|
#20 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Tja, det kommer an på flekken. Er det store, stygge flekker så legges plagget gjerne nederst i kleshaugen og kastes når det er for lite. Små flekker bryr jeg meg ikke om.
|
![]() |
|
|