|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Savner du din mann etter en ukes fravær? | |||
| Ja, det kjennes skikkelig godt og jeg liker det slettes ikke |
|
62 | 29,81% |
| Ja...til en viss grad, men jeg overlever fint |
|
94 | 45,19% |
| Nei, det ville være å ta hardt i. Jeg savner han ikke. |
|
19 | 9,13% |
| Nei, overhodet ikke. Jeg syns egentiden er deilig |
|
25 | 12,02% |
| Jeg har ingen mann/er mann |
|
8 | 3,85% |
| Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg savner ham når han borte en kveld bare, jeg. Og det har jeg drevet med i over 17 år, så det er ikke snakk om nyforelskelse heller. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Nei, ikke etter en uke.
|
|
|
#24 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Mann og barn var på ferie uten meg i 10 dager i sommer. Det var sånn ca 7 dager for mye. De siste dagene var jeg helt på felgen, og jeg savnet nok han enda mer enn lille. Jeg stortrives en helg alene, men noe mer enn det synes jeg ikke noe om. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg savner ham om han jobber overtid en dag... Jeg kan ikke se for meg at han skulle vært borte en uke...
|
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg kan ikke huske at vi har vært borte fra hverandre såpass lenge i moderne tid, og er usikker på hva jeg skal svare. Tror kanskje at savnet hadde satt inn først etter mer enn ei uke. Og så er det vanskelig å skille mellom savnet av mannen og strevet med å ha barna alene, selv om jeg ser at det er presisert i hovedinnlegget. Egentid finnes jo ikke uansett nå når vi har barn.
|
|
|
|
#27 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Nei, jeg savner ikke ungene heller før det er gått noen uker. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Mann og barn var på ferie uten meg i fem dager i sommer. Det var veldig rart å være borte fra lillesøster (da drøye året) så lenge, men bortsett fra det hadde jeg det helt supert. Han derimot, savnet meg noe fryktelig, særlig under trassanfall og tidlige morgener.
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Da Exbo og jeg var sammen savnet jeg det å sove sammen med noen lenge før det hadde gått en uke, men savnet ikke direkte han.
|
|
|
#30 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Vi har ikke vært fra hverandre så lenge som en uke siden, tja, siden jeg flyttet til Oslo noen måneder før ham i 1995 - men jeg kan jo ekstrapolere litt ut fra det å være alene noen dager.
|
|
|
#31 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Jeg var litt usikker og delt på hva jeg skulle svare.
|
|
|
#32 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Det har han jeg liker aller best å snakke med, så i løpet av én uke er det mange ganger jeg ville tenkt at han gjerne skulle vært her. Så ja, jeg ville nok savnet ham, men klart meg helt fint.
|
|
|
#33 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Ja, jeg savner han grenseløst når han er borte en uke, selv om det skjer både titt og ofte. Han reiser en del i jobben, men jeg blir aldri helt vant til det. Jeg gråter meg ikke i søvn jeg heller, da..
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Nei, er vane med nordsjøarbeidere.
|
|
|
|
#35 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Stemte nei, men sannheten er jo at det varierer litt.
|
|
|
#36 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Av og til er det deilig å være "alenemor", men jeg savner alltid mannen når det har gått noen dager og ihvertfall etter ei uke.
|
|
|
#37 |
|
Curlingkone
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Savner han masse når han er borte jeg.
|
|
|
#38 |
|
geskjeftig
|
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?For å si det sånn: Mannen (i permisjon) fabler om å ta med seg sønnen og reise hjem på ferie en uke før meg i jula. Jeg har allerede begynt å grue meg.
|
|
|
#40 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?Ja ville savnet han, men absolutt overlevd.
|
|
![]() |
|
|