Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må visst finne meg en mann...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 10:03   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må visst finne meg en mann...

Jeg har sett den før og syns den er tåpelig. Det hindret meg ikke i å se den en gang til i går kveld, og gråte litt, og syns den fortsatt er tåpelig, men ikke fullt så tåpelig som første gang.

:notorisk opptatt av filmer jeg egentlig syns er tåpelige:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:49   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk ikke sett den, men tok den opp. Så jeg skjønner jo nå at det er enten eller... Enten liker jeg den, eller så liker jeg den overhodet ikke.

Når det gjelder romantiske filmer, så holder jeg fremdeles en knapp på Dirty Dancing.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 10:53   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo sånn en god film!

Også Mr. Darcy da ... :sikle:

(Han er forøvrig lekker i Nanny McPhee!)

Gammel 02-01-07, 11:10   #24
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min DVD er også litt sliten i kantene, ja....

Mannen har sett den såpass mange ganger at vi kan bruke den som referanseramme. F.eks hadde vi et sterkt "First Lobster-moment" da Ulvejenta kom hjem her i vår og fortalte at hun skulle være en av seigmennene i Snøhvit...

Gammel 02-01-07, 11:43   #25
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Når det gjelder romantiske filmer, så holder jeg fremdeles en knapp på Dirty Dancing.

Åja, den er fin. Og jeg er så barnslig at jeg liker Dirty Dancing 2 også.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

F.eks hadde vi et sterkt "First Lobster-moment" da Ulvejenta kom hjem her i vår og fortalte at hun skulle være en av seigmennene i Snøhvit...

Gammel 02-01-07, 11:48   #26
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da filmen var ferdig, spurte min mann om jeg hadde sippet ferdig. "Ikke en tåre, denne gangen, kjære!" svarte jeg med lygekors.
Han snur seg rundt og utbryter: "Ha, til og med jeg fikk tårer i øynene og så skal du liksom sitte her helt tørrøyd?" Så ser han min rødkantede øyne og gliser: "Det var det jeg visste!"

Mest av alt blir jeg rørt over at min mann blir rørt!
Vi pratet lenge om romantikk og diverse etterpå, og vi kom frem til at vi ikke har danset kosedans siden vi giftet oss for tre år siden. Da kom det fra mannen: "Nei, jeg må skjerpe meg! Jeg må være litt mer romantisk mot deg, for det fortjener du!"
Trenger jeg å si at øynene mine ble mer rødkantet etter det?

Gammel 02-01-07, 12:10   #27
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Syns at alle filmene med Colin Firth og Hugh Grant er bra

CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:13   #28
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Åja, den er fin. Og jeg er så barnslig at jeg liker Dirty Dancing 2 også.

Har ikke fått sett den. Anbefaler du den?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da filmen var ferdig, spurte min mann om jeg hadde sippet ferdig. "Ikke en tåre, denne gangen, kjære!" svarte jeg med lygekors.
Han snur seg rundt og utbryter: "Ha, til og med jeg fikk tårer i øynene og så skal du liksom sitte her helt tørrøyd?" Så ser han min rødkantede øyne og gliser: "Det var det jeg visste!"

Mest av alt blir jeg rørt over at min mann blir rørt!
Vi pratet lenge om romantikk og diverse etterpå, og vi kom frem til at vi ikke har danset kosedans siden vi giftet oss for tre år siden. Da kom det fra mannen: "Nei, jeg må skjerpe meg! Jeg må være litt mer romantisk mot deg, for det fortjener du!"
Trenger jeg å si at øynene mine ble mer rødkantet etter det?

Wow. Ble helt rørt av å lese dette. For en fin mann du har!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:22   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, den filmen klarte ikke jeg å bli hekta på. Prøve igjen altså? Tja, muligens.

Gammel 02-01-07, 12:23   #30
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har ikke fått sett den. Anbefaler du den?

Ja, hvis du liker dansefilmer er den fin. Jeg eeeeeeelsker dansefilmer. Han som spiller hovedrollen er faktisk ganske søt også, men skrekkelig ung da.

Gammel 02-01-07, 12:26   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg satt og sippet meg gjennom hele "Love, actually" i går.

Jeg kjøpte dvd-en en gang, men lånte den bort før jeg fikk sett den. Jeg må straks få purret på låneren sånn at jeg får den tilbake. *håpløs romantiker*

Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:45   #32
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tilfeldigvis kontrollen over fjernkontrollen da den begynte, så mannen satt borti stolen og sukka og led seg gjennom filmen. Eller egentlig, hvis den var så forferdelig, hvorfor gikk han ikke inn til datamaskinen heller...???
Colin Firth, hvem av dem var det? Hugo Gran vet jeg hvem er.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:46   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg hadde tilfeldigvis kontrollen over fjernkontrollen da den begynte, så mannen satt borti stolen og sukka og led seg gjennom filmen. Eller egentlig, hvis den var så forferdelig, hvorfor gikk han ikke inn til datamaskinen heller...???
Colin Firth, hvem av dem var det? Hugo Gran vet jeg hvem er.

Colin Firth er han som lærte seg portugisisk for å kunne fri til sin store kjærlighet!

Gammel 02-01-07, 12:48   #34
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det minner meg på at Mim har dvd'en min.
Vil se den igjen, og d blir det vel tiende gang. Selv mannen kom ut fra kinoen med et salig glis.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:04   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

mannen satt borti stolen og sukka og led seg gjennom filmen. Eller egentlig, hvis den var så forferdelig, hvorfor gikk han ikke inn til datamaskinen heller...???

- Og her bygger det seg opp til et skikkelig klisjat klimaks, sa gemalen da filmen nærmet seg slutten. Vel, som sagt, han kunne surfet på nettet istedet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:16   #36
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg har ikke hørt om filmen engang.

Gammel 02-01-07, 16:11   #37
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Gammel 02-01-07, 17:45   #38
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 18:06   #39
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Høh, er det bare meg som ikke likte den filmen?

Så de 10 første minuttene, da slo jeg over på en annen kanal.

Gammel 02-01-07, 18:13   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv gubben så den ferdig, selv om han fikk full kontroll over fjernkontrollen! Og vanligvis ser han KUN på "Superstructures of the world" på Discovery Channel. Og jeg fikk dermed sett den for 23234 gang, 2. gang denne julen

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.