|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærere
Javisst er jeg seriøs. Og jeg fulgte det opp jeg. Og fikk til svar at nå var dette diskutert på lærerværelset (uttales med romklang) og de var enige om at man regnet samme vei som man leste ja. Og det med at a+b=b+a stemmer det. Men her er det et sammensatt stykke med flere regnearter og da blir det annerledes. |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereJeg forklarte til og med at der det står 3 så står det igrunnen 3*1 fordi det er bare ett tretall, mens der hvor det står 3*2 så er det to tretall. Men nei. |
![]() |
![]() |
#24 |
Ser lyst på livet
|
Jeg kjenner at magesåret er i ferd med å åpnes. Du har skrevet om dette før, ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det mulig?? De driver jo med vranglære! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
Jepp. |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærere...men ingen i kommunen ville ansette meg. |
![]() |
![]() |
#32 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereSvaret jeg fikk på den ene jobben var noenlunde ordrett slik: Vi er godt fornøyd med deg som pedagog, og håper du vil fortsette å undervise de timene som [noen andre] betaler for, men har ikke råd til å gi deg den lille prosentandelen som vi selv må betale for.
![]() |
#33 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereDette er virkelig talentløst syns jeg. Skolene skulle hatt mye mer penger å rutte med. Det er jo godt utdannede vikarer og lærere vi trenger, ikke tilfeldige vikarer som kanskje tilogmed blir assistenter for barn med spesielle behov, og ikke aner noe om spesielle behov.
![]() |
#34 |
Unik
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereNo begynner det plutselig å demre litt, kvifor mine matteproblemer blei ekstreme då eg starta på vidaregåande. Har aldri lært nokre reknereglar og ville glatt sagt at svaret på reknestykket var 15. Og fått rett på det på barne- og ungdomsskulen. Til og med datamaskina mi seier 15.
![]() |
#35 |
Passiv
|
Det er fordi maskinen din mellomregner hver gang du slår inn. Sett den på sciencemode du. |
![]() |
![]() |
#36 |
søt
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereKanskje det er bra da at vi repeterer regnerekkefølge på videregående også.
![]() |
#37 |
Unik
|
![]() Sv: Skolene har ikke råd til kvalifiserte lærereEg hadde ein kjempeflink faglærar på vidaregåande. Men han kunne jo ikkje veta at eg ikkje hadde lært ting rett.
![]() |
#38 |
Mother of Dragons
|
Men kan du ikke skrive et brev til rektor og si at det har vært en diskusjon angående dette regnestykket og at du ønsker deres offisielle svar på regnestykket, med rektors underskrift og skolens brevhode.
![]() |
#39 |
Passiv
|
Det skal regnes slik Magica sa det. |
![]() |
![]() |
#40 |
søt