|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletNår jeg leser dette kjenner at jeg blir intenst glad for at jeg bor i Norge, også på vegne av alle landets utviklingshemmede. Det denne damen uttrykte sa jo ganske mye om hvordan utviklingshemmede blir behandlet i andre land. Denne episoden tror jeg ikke er representativ for hvordan vi behandler psykisk utviklingshemmede, hadde den slags vært et problem så ville jeg nok hisset meg enda mer opp.
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletHelt vanvittig. Jeg kan levende forestille meg hvordan det er i singapore ja, og er veldig glad for at dette er Norge.
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletJeg tror nok hun er "litt" på kant med antidiskimineringsloven i norge, som også innebefatter funksjonshemmede. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletEg er for sint til å kommentere anna enn at eg håper at alle som bur i nedslagsfeltet til dette etablissementet HELD SEG LANGT UNNA!!
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletSom mor til en gutt med spesielle behov kan jeg dessverre bare si at slikt opplever jeg litt for ofte til at jeg orker å lese aritkkelen så nøye |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/siklet
|
|
|
#27 |
|
Live and let live
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletOisann, dette var kulturkollisjon av dimensjoner!
|
|
|
#28 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletEneste muligheten den restauranten har til å overleve, er vel om de i morgen setter opp et stort skilt med teksten: "Unnskyld, unnskyld!" Pluss at damen tar turen oppom bofellesskapet med blomsterbuketter, kort på xx gratis kafébesøk og med oppriktig unnskyldning til de berørte. Og i tillegg går ut i lokalavisen å beklager på det dypeste alle hun har støtt.
Dette er hva hun hadde sagt, i følge artikkelen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletDette er bare helt uakseptabelt.
|
|
|
#31 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Den som tok kaka for meg var omtrent som følger: "Da tok du sikkert pille for å avbryte svangerskapet, da."
|
|
|
#32 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#34 |
|
Opp og ned
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletJeg får også spørsmål av hva skal jeg si, dumme uvitende mennesker, kommentarer som; gjorde du noe du ikke burde i svangerskapet, er det din feil at han er som han er.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Nå banner jeg: Fy faen! Det går pokker ikke an å si noe sånt. Det vitner om en ignoranse som ikke er sann altså. Kjenner at jeg selv hadde blitt skremmende provosert om noen hadde sagt noe sånt til meg. |
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletDet er helt utrolig hvor dumme og ubetenksomme folk kan være. |
|
|
|
#37 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletJeg leste dette, og ble helt dårlig.
Det er hårreisende, rett og slett.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
De er jo fornøyelige da. Særlig om det handler om innvandring eller barnevern. |
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
|
|
|
|