|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg mener dette er køen de som bruker rullestoler kan stille seg i |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare for rullestolbrukere?
Det gjorde jeg heller ikke. Les innlegget.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Parkere på handicapplass er |
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg står 80% av tiden i den kassen på vår lokale OBS. Er jo som oftes den og nabo kassen som er åpen. Jeg tolker det som her er det plass til vogner og rullestoler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Det er den eneste kassa tvillingvogn går igjennom også. Det skulle tatt seg ut om de hadde en egen kasse bemannet og klar til å vente på de to som kommer med rullestol? Det rullestolskiltet blir jo på samme måte som de skilter utgangen uten trapp med rullestolskilt på t-banen. Her kan du komme frem liksom. Eller her er det fasiliteter for rullestolbrukere som på toaletter.
|
|
|
#6 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg er delvis rullestolbruker og de kassene er for at man skal komme igjennom kassen uten å måtte lirke med bred elektrisk rullestol. Den er selvsagt ikke bare for rullestolbrukere |
|
|
|
|
|
#7 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Dere som ikke ville finne på å kjefte på en rullestolbruker som kjørte på dere (uforvarende eller med vilje), hadde dere også unnlatt å kjefte på en gående som kjørte på dere med handlevognen også? Eller er det egne regler for kjefting til personer som sitter i rullestol?
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg ville sett an situasjonen. Dulter noen borti meg ved et uhell - det være seg med eller uten rullestol, handlevogn, albuer eller hva det måtte være - de ignorerer jeg glatt. Hadde noen dytta til meg med vilje, uansett hva de nå måtte brukt, hadde jeg sagt i fra at slik oppførsel kan de droppe.
|
![]() |
|
|