Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ving 2010 i gang

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 20:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving 2010 i gang

Vi kan søke litt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:05   #2
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Når og hvor er det dere skal? Jeg får bestillt der når jeg prøver.

Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:18.
Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:10   #3
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Jeg får det opp. Det står september overst, men der du krysser for hvilken type leilighet dere skal ha står det korrekt dato. (jeg prøvde juli og fikk det riktig)

Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:17.
Gammel 09-09-09, 10:37   #4
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Dere som skal til Rhodos Kallithea, hvilket av leilighetskompleksen bor dere i? Har dere vært der før?

Gammel 09-09-09, 10:43   #5
tormu
er i sommer***us

tormu sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Dere som skal til Rhodos Kallithea, hvilket av leilighetskompleksen bor dere i? Har dere vært der før?

Som sagt Athena er kjempeflott. Var innom og så på Poseidon, de hadde kun ett-roms men de var ganske romslige. Trition skryter mange av og ligger nærmest stranda. Har fått inntrykk av at lelighetene på Kallithea har over middels bra standard. Mye bedre enn på Sun Garden.

Gammel 09-09-09, 10:51   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tormu, her.

Som sagt Athena er kjempeflott. Var innom og så på Poseidon, de hadde kun ett-roms men de var ganske romslige. Trition skryter mange av og ligger nærmest stranda. Har fått inntrykk av at lelighetene på Kallithea har over middels bra standard. Mye bedre enn på Sun Garden.

Vi har bodd på Ariadne, mai-08, men det var før hotellet blev pusset opp. Og kallt var det, men vi likte stedet og kan godt tenke oss å teste det igjen. Trition er nok flott, men da er vi oppe i samme pris som Alcudia nesten.
Vi trenger ikke Happy Baby, jenta vår er jo 5 år neste år, men de leilighetene som ligger på samme side som HB D, er det rolig der på kvelden? Husker ikke hvor langt ifra veien hotellet låg... Er det kveld eller dagsol der?

Mannen min er i hvert fall åpen for å dra til Rhodos istedetfor Alcudia, så jeg må bare bli enig med meg selv.

Gammel 09-09-09, 11:07   #7
tormu
er i sommer***us

tormu sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Vi har bodd på Ariadne, mai-08, men det var før hotellet blev pusset opp. Og kallt var det, men vi likte stedet og kan godt tenke oss å teste det igjen. Trition er nok flott, men da er vi oppe i samme pris som Alcudia nesten.
Vi trenger ikke Happy Baby, jenta vår er jo 5 år neste år, men de leilighetene som ligger på samme side som HB D, er det rolig der på kvelden? Husker ikke hvor langt ifra veien hotellet låg... Er det kveld eller dagsol der?

Mannen min er i hvert fall åpen for å dra til Rhodos istedetfor Alcudia, så jeg må bare bli enig med meg selv.

Hei det er veldig rolig på den siden av hotellet, Veien er noen hundre meter bort så den hører du ikke. Du har en stor plen mot en tennisbane og et lite minitivoli som man hører litt lyd fra- Men ikke sjenerende lyd.
Angående sol så er det morgen/dagsol på den siden når jeg tenker etter. Så når vi kom fra stranda i 13-14 tida var det ganske så varmt å sitte på terassen. Det er kanskje ikke et pluss? Vi var der 7.juni til 21.juni og hadde snitt-temperatur på 28-30 grader hver dag.- Kompisen min som var på Mallorca samtidig hadde lavere temperatur og to dager med regn. Været på Rhodos er nok litt mer stabilt tidlig på sommeren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.