|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangVi kan søke litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangNår og hvor er det dere skal? Jeg får bestillt der når jeg prøver. Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangJeg får det opp. Det står september overst, men der du krysser for hvilken type leilighet dere skal ha står det korrekt dato. (jeg prøvde juli og fikk det riktig) Sist redigert av Neados : 09-09-09 kl 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangDere som skal til Rhodos Kallithea, hvilket av leilighetskompleksen bor dere i? Har dere vært der før? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gang
Som sagt Athena er kjempeflott. Var innom og så på Poseidon, de hadde kun ett-roms men de var ganske romslige. Trition skryter mange av og ligger nærmest stranda. Har fått inntrykk av at lelighetene på Kallithea har over middels bra standard. Mye bedre enn på Sun Garden.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Vi har bodd på Ariadne, mai-08, men det var før hotellet blev pusset opp. Og kallt var det, men vi likte stedet og kan godt tenke oss å teste det igjen. Trition er nok flott, men da er vi oppe i samme pris som Alcudia nesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Hei det er veldig rolig på den siden av hotellet, Veien er noen hundre meter bort så den hører du ikke. Du har en stor plen mot en tennisbane og et lite minitivoli som man hører litt lyd fra- Men ikke sjenerende lyd.
![]() |
|
|