Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 17:29   #21
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Hadde du kledd på din 4-årige sønn dette?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

*ser for seg far og sønn i matchende rosa skjorter og dress nyttårsaften eller noe*

Nei, synes dressen er feminin. Vet ikke helt hvorfor. Fargen er helt fin til en gutt og jeg hadde ikke stusset på lilla, rosa derimot.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 18:34   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja altså, dressen er ikke rosa, bare skjorta inni. Min mann er ekstremt flott i rosa skjorter, han kler den fargen utrolig bra. Heldigvis er ikke mannen min av den typen som besvimer av en farge.

Gammel 11-09-09, 18:35   #23
Skvetten
Passiv

Standard

Ja altså, dressen er ikke rosa, bare skjorta inni. Min mann er ekstremt flott i rosa skjorter, han kler den fargen utrolig bra. Heldigvis er ikke mannen min av den typen som besvimer av en farge.

Så for meg rosa juleselskap hvor hele familien er iført matchende fra topp til tå.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 18:42   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåja, kunne i grunnen tenkt meg dette her på julaften. Mannen kan få sydd seg en dress i samme mønster:

http://www.plaidstallions.com/images/daddydrinks.jpg

Sist redigert av Dixie Diner : 11-09-09 kl 19:00.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 18:59   #25
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gaah, jeg vil se bilder.. men ser bare rødt kryss.. åffår det a

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:00   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå da? La inn linken heller.

Gammel 11-09-09, 19:01   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttungen her i huset hadde blånekta å gå med lilla klær, på lik linje som han fnyser foraktelig om jeg viser ham noe med rosa i.

Her går det i blått, grønt, brunt og til nød rødt, om jeg sier med kvitrestemme: "Se - Liverpool sin farge!"

Gammel 11-09-09, 19:08   #28
Skvetten
Passiv

Standard

Nåja, kunne i grunnen tenkt meg dette her på julaften. Mannen kan få sydd seg en dress i samme mønster:

http://www.plaidstallions.com/images/daddydrinks.jpg

Dere blir så vakre atte.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:11   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - Iset - det må da bli årets juleslager!

Gammel 11-09-09, 19:18   #30
Skvetten
Passiv

Standard

Kanskje vi kan få sydamene her på fp til å lage denne som ny uniform for oss?

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:23   #31
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Snart treåringen elsker rosa og lilla, og han hadde gjerne fått gå i en slik dress. Kjøpte både lilla dress og blomstrete dress til ham forleden dag. Han er så gutt i seg selv, at det ikke gjør noe med slike klær.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:23   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så fint sett! Klart gutten din kan bruke det om han liker fargen, synes ikke snittet var spesielt jentete jeg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:39   #33
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er da ikke lilla? Jeg syns den er mer vinrød. Burgunder.
Det kommer faktisk litt an på håret til gutten, farge og form, og stilen han har fra før.

Jeg liker den, men min gutt ville nok ikke hatt den i barnehagen for der gjelder det å ha klær med bilde av kule, tøffe saker...
Men nå finnes det altså stadig mer lilla klær til gutter, H&M har iallefall en god del allerede.

Sjugger, bare kjøep den. Du får bare selge den her inne om det blir feil.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:40   #34
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det settet der hadde jeg glatt kledd på begge guttene.
Lillebror har noe bringebærrødt ulltøy jeg har kjøpt her inne, og det har han brukt masse.

Gammel 11-09-09, 19:41   #35
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med fargen, vi er glade i lilla. Det eneste måtte være at jeg synes passformen på buksa så litt babyaktig ut?

Gammel 11-09-09, 19:46   #36
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tror ikke det. Lilla er en av mine favorittfarger, men på meg, ikke sønnen. Jeg tror dessuten ikke han hadde kledd lilla noe særlig.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:54   #37
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, hvis han likte den selv. Vanligvis liker han lilla.

Gammel 11-09-09, 20:07   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sjugger, bare kjøep den. Du får bare selge den her inne om det blir feil.

Jadda.

Gammel 11-09-09, 20:15   #39
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Femåringen min mener dette er guttetøy, om det betyr noe.

Gammel 11-09-09, 20:28   #40
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg syns det var kjønnsnøytralt jeg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.