|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."Jeg hadde blitt fornærmet og sur et halvårs tid. :langsint: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."Jeg vet hva selvlysende betyr. Innlysende også. Men selvinnlysende?
![]() |
#24 |
|
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
*_*
|
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."Jeg liker også kommentaren godt. Når den blir brukt "riktig" vel å merke. I din setting Joika, tror jeg ikke jeg ville bli sur for det er jo helt opplagt at avsender ikke klarer å bruke det riktig så det er sikkert ikke ment sarkastisk i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
|
Jeg er klar over at han ikke skjønte det. Det var derfor jeg sa til han at jeg syntes det var en merkelig ting å si når jeg snakket med han ene om alene for å være en hyggelig venn. Men iom at han mente jeg tok feil og at dette var noe som passet seg uansett, så syntes det var ok å høre hva andre måtte mene om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Leser
|
Jeg elsker det!
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."Jeg syns det kan brukes i to sammenhenger, men begge har en humoristisk undertone. Den ene er litt sarkastisk, den andre er mer sånn "Ikke sant!?" som en bekreftelse på at man er enig i at noe er innlysende.
![]() |
#29 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "No shit, Sherlock ..."Som jeg hørte på Språkteigen, så oppfattes banneord mindre sterkt av folk som ikke har banneordets språk som sitt morsmål. Så jeg kan forstå at mange nordmenn reagerer annerledes på dette utsagnet enn meg, som har engelsk som morsmål, og er ikke blant de yngste heller. Jeg ville absolutt bli fornærmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|