Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lysåpning til overfalsdør

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 20:49   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysåpning til overfalsdør

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

På fredag var jeg og handlet skapdører til kottet vårt. 2 stk hvite applåd-dører i str 60x125, med hengsler, og håndtak. Tror dette blir knallfint jeg altså. Gleder meg til å få det på plass. Min kjære bror kommer i høstferien og hjelper oss, så om halvannen uke har jeg endelig mitt eget lille panic-room å stue vekk rotet i.

Vi må få se bilde når det er ferdig da. Blir spennende å se. Godt at tipset falt i smak da. Får håpe du blir fornøyd når det kommer opp også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 21:02   #22
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lysåpning til overfalsdør

Skal prøve å få tatt bilder, ja.
Tipset var bra det. Jeg betaler heller 400 kr tilsammen for dørene, enn bortimot en tusenlapp pr dør.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.