Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-09, 21:05   #21
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Vinterklær til skolebarn, hva bruker man?

Hmmm.. vanskelig! spørs om jeg bare får kjøpe begge deler, har jo uansett bruk for 2 sett så

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:42   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. trinn: helt klart heldress.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 09:16   #23
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Jeg er i villrede dette året her.. Tror nok at jenta syns det er uaktuellt med dress, samtidig så er jeg opptatt av at hun skal være godt kledd. Min plan er å ta henne med ut om ca 14 dager og la henne få se og prøve div. dresser, bukser og jakker.
Men hvor bør jeg gå? Dressen skal være vanntett, vindtett, pustende. Rett og slett som Reima som vi er fornøyd med. Jeg vurderer todelt Reima i år. Får man rett størrelse hos Barnas hus? 8 år?

Anbefaler Ticket to Heaven. De har både heldresser og to-delte sett. Jeg har tenkt å ha heldress til min gutt på 7. Av den enkle grunn at da er det en ting å ta på/passe på

Gammel 29-09-09, 09:45   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt 1. trinn 3 ganger og alle gangene var det overvekt av barn med hel dress (så å si alle hadde det). På 2. trinn hadde fremdeles de fleste dress. På 3. trinn var det en liten overvekt av 2-delt, mens på 4. trinn hadde langt de fleste 2-delt. I år håper jeg alle har 2-delt.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.