|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du medlem av et politisk parti? | |||
| Ja, passiv medlem |
|
24 | 15,48% |
| Ja, aktiv medlem |
|
8 | 5,16% |
| Nei |
|
123 | 79,35% |
Ja, mange.
|
|
0 | 0% |
| Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Nei. Et alternativ manglet; "Har vært, men har meldt meg ut." Jeg var medlem av Ap i ungdomstiden, men meldte meg etter noen år ut.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Nei, det er jeg ikke. Orker ikke helt tanken på å binde meg til ett parti sånn utenom valget. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Aha ! Så det er dere fp folk som er grunnen til jubelmailene jeg får nesten daglig fra Venstre sentralt
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Ja, vi burde egentlig danne vårt eget virtuelle lokallag.
|
|
|
#11 |
|
Glad
|
Det har tidliger vært snakket om å danne et eget fp-parti. Nå er det jo så stor andel av Venstre som er fpere, at vi rett og slett kan gjøre et partikupp og gjøre Venstre til talerør for de viktige fp-sakene.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Lurer på om jeg må melde meg inn jeg også. Var så vidt innom Unge Høyre i mine ungdom, men ble skremt av årsmøtet til fylkeslaget.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Nei, ikke medlem. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Jeg er ikke med, men jeg har en invite. Jeg har ikke svart på den for jeg er redd for at det er som på torrentsider med invites - at man må uploade mer enn man downloader. Og jeg vet ikke helt om jeg orker det akkurat nå, også vet jeg ikke hvor enig man må være i alle ting et parti mener før man kan være medlem. |
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Nei, jeg er ikke medlem av noe parti, jeg deler sympatiene mine på minst to partier.
|
|
|
|
#18 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Har vært medlem i Venstre i mange år, ikke ofte å treffe så mange som er på linje med meg politisk som her inne, så jeg er gjerne med i det virtuelle lokallaget.
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Er du medlem av et politisk parti?Nei og det kunne jeg ikke tenke meg å være heller. Ikke her i småbyen hvor jeg bor iallefall. Lokalpolitikerne er rare raringer som jeg ikke ønsker å tilbringe noe større tid med. (Unnskyld, Susse, jeg mener selvsagt ikke deg selv om du er med i Venstre.)
|
![]() |
|
|