|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: God drikke uten søtning
![]() |
#22 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God drikke uten søtningDet er itrolig mange typer te å få kjøpt som har en søtlig smak i seg selv. Tigerteen fra Celestial Seasonings, feks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: God drikke uten søtningHvis du går inn på en tebutikk og legger fram problemstillingen regner jeg med du får mange gode forslag der også
![]() |
#24 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: God drikke uten søtningKjøp brusmaskin og lage farris selv. Den er kjempegod, syns jeg. Og peppermyntete eller fruktte, du blir fort vant til dem uten søtning.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God drikke uten søtningTakk alle sammen for mange gode forslag. Jeg skal dra innom en tebutikk ved første anledning. Jeg vet jo at man venner seg til det meste - man må bare ta tiden til hjelp. Men, det vil jo gå betydelig kortere tid, når man kan basere seg på andres erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God drikke uten søtningHvis du skviser litt sitron i vanlig svart te, så har du ikke så stort behov for sukker :lært av mann fra Twinings: Jeg vil også anbefale å kjøpe teer i løsvekt, samt en teklype, det er mye bedre enn harske teposer.
![]() |
#28 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God drikke uten søtningEn kopp buljong. Det er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God drikke uten søtningTusen takk for tips. Jeg kjøpte meg en Roiboost te med "Tropisk" smak, på pakken var det anbefal å bruke en skive med appelsin i teen og det smakete utrolig godt. I tillegg har jeg funnet en fra London Fruit & Herb Company med jordbær og vanilje som er kjempegod. Det gikk forbausende fort å venne seg av med søtning i teen. Og jeg er litt stolt over å melde at jeg ikke har drukket søt drikke (med unntak av et par glass pepsi max lørdagskveld) side jeg startet tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fortynnet
|
![]() Sv: God drikke uten søtningJeg brukte to teskjeer sukker i teen da jeg var tenåring, men da jeg ble voksen kuttet jeg ut en halv teskje om gangen, og tilslutt syntes jeg sukker i teen var skikkelig grusomt. Det er nok mest vane - jeg syns vanlig svart te (Earl Grey-typen) med en sitronskive og ingen søtning er det aller beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: God drikke uten søtningSå bra !
![]() |
#34 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: God drikke uten søtningAkkurat nå er det mest himmelske på jord å knaske isbiter :gravid:
![]() |
#36 |
I mål
|
![]() Sv: God drikke uten søtningJeg drikker også teene fra London Fruit & Herb. Den med Apple & Cinnamon er veldig god. Koffeinfrie er de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|