Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

God drikke uten søtning

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-09, 15:11   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God drikke uten søtning

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det går overraskende lett å venne seg til te uten søtning.

Jeg liker Roiboos-te, ulike frukt-teer og Eple&Kanel-teen er veldig god.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:26   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det er itrolig mange typer te å få kjøpt som har en søtlig smak i seg selv. Tigerteen fra Celestial Seasonings, feks.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:34   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du går inn på en tebutikk og legger fram problemstillingen regner jeg med du får mange gode forslag der også

Gammel 22-09-09, 15:35   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Kjøp brusmaskin og lage farris selv. Den er kjempegod, syns jeg. Og peppermyntete eller fruktte, du blir fort vant til dem uten søtning.

Gammel 22-09-09, 19:04   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Takk alle sammen for mange gode forslag. Jeg skal dra innom en tebutikk ved første anledning. Jeg vet jo at man venner seg til det meste - man må bare ta tiden til hjelp. Men, det vil jo gå betydelig kortere tid, når man kan basere seg på andres erfaringer.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 19:09   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vann med lime synes jeg er godt. :nekter å drikke te uten sukker:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 19:43   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du skviser litt sitron i vanlig svart te, så har du ikke så stort behov for sukker :lært av mann fra Twinings: Jeg vil også anbefale å kjøpe teer i løsvekt, samt en teklype, det er mye bedre enn harske teposer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:21   #28
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

En kopp buljong. Det er godt.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:27   #29
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for tips. Jeg kjøpte meg en Roiboost te med "Tropisk" smak, på pakken var det anbefal å bruke en skive med appelsin i teen og det smakete utrolig godt. I tillegg har jeg funnet en fra London Fruit & Herb Company med jordbær og vanilje som er kjempegod. Det gikk forbausende fort å venne seg av med søtning i teen. Og jeg er litt stolt over å melde at jeg ikke har drukket søt drikke (med unntak av et par glass pepsi max lørdagskveld) side jeg startet tråden. Hilsen tidligere pepsimaxoman.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:28   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig flott! De teene fra London Fruit & Herb er supergode. Du kan teste celestial seasonings også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:31   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte to teskjeer sukker i teen da jeg var tenåring, men da jeg ble voksen kuttet jeg ut en halv teskje om gangen, og tilslutt syntes jeg sukker i teen var skikkelig grusomt. Det er nok mest vane - jeg syns vanlig svart te (Earl Grey-typen) med en sitronskive og ingen søtning er det aller beste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:32   #32
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du har vært.

Gammel 06-10-09, 18:36   #33
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Så bra !

Jeg er kjempeglad i chai-rooibus, smaker masse nydelig krydder og er også god med litt melk.
Sweet Chili fra Yogi er søt helt av seg selv, med varm ettersmak av cilipepper.

Gammel 06-10-09, 19:06   #34
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå er det mest himmelske på jord å knaske isbiter :gravid:

Gammel 06-10-09, 19:32   #35
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lager ofte en kopp varm sjokolade av to ruter Bocca 70 % sjokkis og melk. Det er en deilig avslutning på dagen!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 19:37   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker også teene fra London Fruit & Herb. Den med Apple & Cinnamon er veldig god. Koffeinfrie er de også.

Ellers må jeg fnise av paprikaforslaget. Jeg tror det går i samme kategori som da jeg leste at Jeanette Roede aldri hatt sett hyllene med potetgull i butikken før en venninne viste henne dem som voksen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.