|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?Vi vurderer forresten denne til hytta (nede, altså, ikke loftstua).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?
Når det gjelder pris, har vi flere ganger funnet moduler til sofaen i Billigkroken på IKEA. Ja, det tar litt lenger tid å få sofaen komplett, men når vi har oppnådd fra 30-60% rabatt på hver modul er det verdt det. Bare et tips.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?Vaxholm har jeg tenkt på, Irma, men den finnes ikke i så mange farger, gjør den? Det var enten veldig lyst eller veldig mørkt. Er redd det blir litt tungt med en mørkegrå sofa der.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?
Den finnes i lysegrå, mørkegrå, mørkebrun og blass gul. Vi ender nok på lysegrå.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?Vi har fått ny sofa i dag, og jeg liker den veldig godt. Det er denne modulsofaen fra BoConcept i brunt, fast stoff, stor vinkelsofa med tre seter + rett hjørne + to seter, og de bena som er på den øverste raden. Vi har liten stue, så mange av de gedigne modulsofaene blir for voldsomme - denne sofaen er litt nett og lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Modulsofa eller vanlig sofa?Denne likte jeg: http://www.boconcept.no/Default.aspx...flashimageid=0 (hvordan kan jeg lime inn bildet?), den hadde passet bra med en mindre enhet i den lange delen!
![]() |
|
|