|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jenna hadde ikke tatt seg råd til disse dyre BH-er uansett, så da taper LaLina vel ikke noe på det ? Jeg ser poenget ditt, MKJ, men akkurat undertøy er et område hvor butikkene her til lands beregner seg noen fantastiske avanser, mens spesielt de engelske merker er å få på nettet for en brøkdel av prisen - for de som vi legge tid i å lete det frem og ta risikoen at varen de får ikke helt lever opp til forventningene.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Hvor ligger denne butikken hen? Har virkelig behov for noen bh'er som sitter godt (og ikke minst finne MIN størrelse). Kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdagen min om et par mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Skytte, den ligger i Ullevålsveien, rett ovenfor Vår Frelsers Gravlund.
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?
I et godt og trygt miljø med andre ord.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ligger rett ved bussholdeplassen Stensberggt når du tar bussen fra sentrum og opp (f.eks 37-bussen). Det er, som nevnt over, rett ovenfor gravlunden. Veldig lett å finne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?Jeg kjøpte to bh-er og to truser der som takk for hjelpen, og anser at jeg da har betalt en god timepris for konsulenthjelpen. Deretter handler jeg på ebay. |
![]() |
![]() |
|
|