Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 00:07   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bh-tilpasning på Lalina i Oslo - bestille time?

Jenna hadde ikke tatt seg råd til disse dyre BH-er uansett, så da taper LaLina vel ikke noe på det ? Jeg ser poenget ditt, MKJ, men akkurat undertøy er et område hvor butikkene her til lands beregner seg noen fantastiske avanser, mens spesielt de engelske merker er å få på nettet for en brøkdel av prisen - for de som vi legge tid i å lete det frem og ta risikoen at varen de får ikke helt lever opp til forventningene.

Gammel 26-09-09, 21:43   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ligger denne butikken hen? Har virkelig behov for noen bh'er som sitter godt (og ikke minst finne MIN størrelse). Kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdagen min om et par mnd.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:06   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skytte, den ligger i Ullevålsveien, rett ovenfor Vår Frelsers Gravlund.

Gammel 26-09-09, 22:37   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Skytte, den ligger i Ullevålsveien, rett ovenfor Vår Frelsers Gravlund.

I et godt og trygt miljø med andre ord.

Gammel 27-09-09, 10:18   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

I et godt og trygt miljø med andre ord.

Ja, de som jobber der er vampyrer, og man går derfra med røde og sorte vampyr-BH-er og to små sår på halsen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:28   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Den ligger rett ved bussholdeplassen Stensberggt når du tar bussen fra sentrum og opp (f.eks 37-bussen). Det er, som nevnt over, rett ovenfor gravlunden. Veldig lett å finne.

Det er notert.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, de som jobber der er vampyrer, og man går derfra med røde og sorte vampyr-BH-er og to små sår på halsen.

Det er mangee vampyrer her inne på FP etterhvert også da...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 09:51   #7
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hvor ligger denne butikken hen? Har virkelig behov for noen bh'er som sitter godt (og ikke minst finne MIN størrelse). Kanskje jeg skal ønske meg gavekort til bursdagen min om et par mnd.

Den ligger rett ved bussholdeplassen Stensberggt når du tar bussen fra sentrum og opp (f.eks 37-bussen). Det er, som nevnt over, rett ovenfor gravlunden. Veldig lett å finne.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 07:42   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøpte to bh-er og to truser der som takk for hjelpen, og anser at jeg da har betalt en god timepris for konsulenthjelpen. Deretter handler jeg på ebay.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.