Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

FP trenger et Roller Derby Team!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-09, 15:17   #21
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP trenger et Roller Derby Team!

Jeg vil gjerne være med og prøve en gang, men hei, jeg kan være en Mean Mama, jeg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 15:24   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Zombie Parents, rett og slett? Vi har vel alle følt oss der en gang, med nattevåk og greier. Da kan vi ha innmari kule hjelmer også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 15:24   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig kult og skummelt på en gang. Jeg er faktisk ganske god på rollerblades, men tror kanskje jeg kommer til kort på de gamle typene med 4 hjul.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 15:35   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje litt for mild og snill med blomstene - men jeg er et råskinn på skikkelig rulleskøyter

Gammel 24-09-09, 15:36   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva med Zombie Parents, rett og slett? Vi har vel alle følt oss der en gang, med nattevåk og greier. Da kan vi ha innmari kule hjelmer også.

Og så har man en forklaring på de stive, skrekkslagne armene som står rett ut.

Gammel 24-09-09, 15:37   #26
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er med! For en herlig måte å få ut litt aggresjon på da

Har allerede fått generert mitt RD-navn: Dolly Hammerhead! Bare å sjekke ut her, jenter: http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/10568/

Gammel 24-09-09, 15:38   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

For å ikke snakke om de stive bena og rumpa som står litt ut.

Gammel 24-09-09, 15:38   #28
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha, ja! Jeg er ikke så god på rulleskøyter (jeg har vel ingen, faktisk), så jeg kan kamuflere redselsropene som zombie-brøl. :grraaaaargh:

Gammel 24-09-09, 15:40   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg er med! For en herlig måte å få ut litt aggresjon på da

Har allerede fått generert mitt RD-navn: Dolly Hammerhead! Bare å sjekke ut her, jenter: http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/10568/

Jeg vet ikke jeg - om denne generatoren er noe kul
Beauty CamelToe - takk skarru ha.

Gammel 24-09-09, 15:44   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Bauche: om du velger en annen posisjon så får du et annet navn.

Her er forresten reglene.

Gammel 24-09-09, 15:49   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil være med!

Jeg levde store deler av 80-tallet på skikkelige rulleskøyter og jeg har neppe glemt alle kunster.

Er Nina Ballerina for sukkersøtt for roller derby? Kan jo legge til et mellomnavn, f.eks. fu**ing.

Henrik var vel på rollerderby i USA i et Golden Goal program, så skikkelig kult ut.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 16:08   #32
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sweet DisintegrateHer (blocker)
Scarlett AssassinateHer ( jammer)
Pattie BushwhackHer ( pivot)

Tror jeg vil være med bare for navnenes skyld jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 16:41   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig kult

Basher Apocalypse ble det her.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 16:47   #34
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Oi, hoftesving er lov? Det er kanskje ikke like lett å utføre når man står på skøyter, men det må jo bli ganske heftig om man får inn en på noen i god fart.

Gammel 24-09-09, 17:07   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Animal Ninja ble jeg generert til.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 17:17   #36
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også med for navnenes skyld:
Med mitt egentlige navn:
Alley DaBlockHer
Belle Bellicose
Hellspawn EradicateHer

Med nick:
Bella Hillbilly
Billie Boilermaker
Little KillHer

Gammel 24-09-09, 17:31   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg vil hete Bella Bulldog.

Gammel 24-09-09, 17:40   #38
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Amanda SmackAround

Jeg prøvde meg på skøyter i Sverige, med lettere skrekkslagent uttrykk i ansiktet.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 18:45   #39
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt navn ble Janie Von Affliction.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:30   #40
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Mitt navn ble Janie Von Affliction.

Hmm..det ble jammen jeg også.

Som Jammer ble jeg Ann Demolition.
Som Pivot ble jeg Anna Disruption.

Med nick: Killa VaudeVillian
Knuckles Cutlass
Beelza-Babe BunnyBoiler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.