Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Troll classic - pleier denne å være på salg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 14:39   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Troll classic - pleier denne å være på salg?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Der skulle man vært ja, Rabalder har en slik dress som det er bilde av, og den er kjempegod. Skulle gjerne hatt en større, nå er den snart for liten. Men jeg regner med de ikke sender, er det noen som vet?

Jeg har sendt epost og spurt, men ikke fått svar.

Gammel 02-10-09, 10:44   #22
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Takk for tipset!! Jeg sendte moren min dit i går, siden jeg selv ligger med forkjølelse (og hun bor nærmere). Det hadde visst vært total kaos (kan hende hun overdriver en smule..). Iallefall hadde hun kjøpt to Prinsesse troll dresser, så jeg er super fornøyd. Storesøster har ikke vinterdress så det gjorde ikke noe å slippe litt billigere unna. Hun hadde fått tak i litt annet også, så det blir spennende når hun kommer. Tusen takk iallefall!

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:48   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Der skulle man vært ja, Rabalder har en slik dress som det er bilde av, og den er kjempegod. Skulle gjerne hatt en større, nå er den snart for liten. Men jeg regner med de ikke sender, er det noen som vet?

De har ikke sendt før hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 14:49   #24
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå på lørdag har de salg på Laban og Labolina - 20% på troll.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.