|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Himmel og hav, så kjedelig liv jeg har hatt. Jeg er snart førti, og har gjort fint lite, egentlig. :midtlivskrise på gang:
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
"At the age of 37 she realized she'd never ride through Paris in a sportscar with the warm wind in her hair" ... (Kilde: youtube.com) ) Uten sammenligning forøvrig. Jeg anbefaler ingen å hoppe ut fra et tak.
Sist redigert av Enhjørning : 26-09-09 kl 00:59. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Dårlig gjort at ingen informerte meg om at det var ting som burde gjøres før fylte 30
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg gjorde egentlig ikke så mye annet enn å studere og jobbe og være flink pike FØR jeg ble 30 år. Jeg rakk å gifte meg da. Men ellers må jeg vel ha en sånn "Hva jeg må gjøre før jeg fyller 40 år liste". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?To år og noen måneder igjen til fossil, altså. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Har bare EN ting på min liste jeg, og 3 år på å nå det.. skal gå med ett par mnd slingringsmonn:
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Okei, stryk "fossil". |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?...skrevet freelance-artikler for aviser og kulørte magasiner, tatt noe fantastiske bilder, glemt kamera med mange fantastiske motiver til stede, vært i taket på Spektrum, brukket en tå, gått meg vill i Paris, ridd spranghester, sett Ringenes Herre-filmene et utall ganger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg, aC. Jeg tror du har gjort atskillig mer enn de fleste på din alder.
|
|
|
#11 |
|
Dig for victory!
|
Mye kulere ting enn meg, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ymse. :workaholic: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg ville ha:
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg syns det høres ut som en veldig grei liste. Vil du ha med "datet en (kjent) musiker?"
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Alt på listen min, bortsett fra ekteskap og freelancing for faktiske aviser, er post-barn. |
|
|
|
![]() |
|
|