|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Utringning, hva synes du om det? | |||
| Pent |
|
44 | 42,31% |
| Grøsselig |
|
3 | 2,88% |
| Bring it to me baby |
|
25 | 24,04% |
| Styggeste jeg ser |
|
2 | 1,92% |
| Vulgært (må jo ha med den) |
|
19 | 18,27% |
| Idiotiske poll igjen. |
|
11 | 10,58% |
| Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Utringning
Men det er jo logisk at man ser mer av store pupper enn av små.
|
|
|
#24 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UtringningJeg synes man fremheve både smått og stort. *raus* Jeg synes det handler mer om helhet. Og personlighet.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, og derfor synes jeg at jo mindre pupper man har, jo større utringning kan man ha uten at det blir vulgært. Det er uansett ikke så mye som vises. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: UtringningMed omslagstopper som det er en del av nå, så ser jeg altfor ofte bh-en til folk. Det er for mye.
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: UtringningJeg er helt med på at alle størrelser kan fremheves, men det er et fact at svære pupper man ser mye hud på kan tippe over på slut-skalaen. Ikke skyld på meg, skyld på de glamourøse modellene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: UtringningDet spørs helt på hvordan toppen sitter, ikke utrigningen i seg selv. šDersom toppen gir deg lange pupper eller "monoboob" er den ikke rett for deg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har jeg rett i at du ikke har str. 75 A i BH? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Absolut ateist
|
Det er jo det samme. Putt lik topp på en med store pupper og en med små, så ser du jo automatisk mer av de store puppene enn de små.
|
|
|
#33 |
|
|
Ja? Jeg skjønner jo det? Poenget er at lillepupper og storepupper kanskje ikke alltid passer i de samme klærne? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Utringningfint å ikke ha kraven oppe i halsen men liker ikke kløft. Verre jo større pupper man har. Sikkert noe å gjøre med at jeg er ganske velutstyrt selv.
|
|
|
#36 |
|
Absolut ateist
|
Nei, lillepupper i klær som har flotte muligheter til utringning, det er ikke særlig pent. Helt sant.
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
75B.
|
![]() |
|