Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Utringning

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Utringning, hva synes du om det?
Pent 44 42,31%
Grøsselig 3 2,88%
Bring it to me baby 25 24,04%
Styggeste jeg ser 2 1,92%
Vulgært (må jo ha med den) 19 18,27%
Idiotiske poll igjen. 11 10,58%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 19:54   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utringning

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Da har jeg ikke noe å vise da.

Jeg synes også det har litt med hvor mye puppemasse man har, mindre pupper kan eksponeres mer uten at det ser slutty ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:55   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes også det har litt med hvor mye puppemasse man har, mindre pupper kan eksponeres mer uten at det ser slutty ut.

Men det er jo logisk at man ser mer av store pupper enn av små.

Gammel 25-09-09, 19:56   #23
Left
Passiv

Standard

Sv: Utrigning

Ikke nødvendigvis for de som har veldig små pupper. Jeg synes egentlig det går mer på størrelsen hvor mye man kan vise.

Ja, det er egentlig sant det altså. Størrelsen teller

Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:57   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes man fremheve både smått og stort. *raus* Jeg synes det handler mer om helhet. Og personlighet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:58   #25
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jepp, og derfor synes jeg at jo mindre pupper man har, jo større utringning kan man ha uten at det blir vulgært. Det er uansett ikke så mye som vises.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:59   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. Ja. Jeg snakket mer prosentandel pupp.

Gammel 25-09-09, 19:59   #27
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg synes man fremheve både smått og stort. *raus* Jeg synes det handler mer om helhet. Og personlighet.

Enig med du der.

Kjent som puppedama.

Gammel 25-09-09, 20:00   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med omslagstopper som det er en del av nå, så ser jeg altfor ofte bh-en til folk. Det er for mye.

Jeg syns godt man kan vise frem kløft, men ikke så voldsomt mye av puppene. Ikke mer enn, hm, halvparten av området over brystvortene eller noe sånt?

Gammel 25-09-09, 20:02   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg er helt med på at alle størrelser kan fremheves, men det er et fact at svære pupper man ser mye hud på kan tippe over på slut-skalaen. Ikke skyld på meg, skyld på de glamourøse modellene.

Gammel 25-09-09, 20:03   #30
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det spørs helt på hvordan toppen sitter, ikke utrigningen i seg selv. šDersom toppen gir deg lange pupper eller "monoboob" er den ikke rett for deg.

Klær bør passe deg, ikke være fin på andre eller på hengeren.

Jeg har sett dype utrigninger på store pupper som "gjør antrekket" og jeg har sett utrigninger som heller trekker fra.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 20:05   #31
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Med omslagstopper som det er en del av nå, så ser jeg altfor ofte bh-en til folk. Det er for mye.

Jeg syns godt man kan vise frem kløft, men ikke så voldsomt mye av puppene. Ikke mer enn, hm, halvparten av området over brystvortene eller noe sånt?

Har jeg rett i at du ikke har str. 75 A i BH?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 20:06   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. Ja. Jeg snakket mer prosentandel pupp.

Det er jo det samme. Putt lik topp på en med store pupper og en med små, så ser du jo automatisk mer av de store puppene enn de små.

Gammel 25-09-09, 20:07   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det er jo det samme. Putt lik topp på en med store pupper og en med små, så ser du jo automatisk mer av de store puppene enn de små.

Ja? Jeg skjønner jo det? Poenget er at lillepupper og storepupper kanskje ikke alltid passer i de samme klærne?

Gammel 25-09-09, 20:11   #34
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Det kommer an på på hvor dyp utringninga er og hvordan det som er inni tar seg ut.

Enig. Det er fint med LITT, ikke for mye.

Gammel 25-09-09, 20:11   #35
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

fint å ikke ha kraven oppe i halsen men liker ikke kløft. Verre jo større pupper man har. Sikkert noe å gjøre med at jeg er ganske velutstyrt selv.

Gammel 25-09-09, 20:12   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja? Jeg skjønner jo det? Poenget er at lillepupper og storepupper kanskje ikke alltid passer i de samme klærne?

Nei, lillepupper i klær som har flotte muligheter til utringning, det er ikke særlig pent. Helt sant.

Gammel 25-09-09, 20:15   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg rett i at du ikke har str. 75 A i BH?

75B.

Altså, med "området over" så mente jeg "det området som faktisk kan defineres som pupp", altså?

Gammel 25-09-09, 20:16   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nei, lillepupper i klær som har flotte muligheter til utringning, det er ikke særlig pent. Helt sant.

Fnis.

:biter ikke på, kozezitron:

Gammel 25-09-09, 20:17   #39
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Fnis.

:biter ikke på, kozezitron:

Gammel 25-09-09, 20:18   #40
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Rart med det egentlig, jo mer øl, jo mer pupp og sminke. Fornuften forsvinner liksom jo lengre ned i glasset man kommer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.