Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om Bergene melk-sjokoladen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 23:11   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om Bergene melk-sjokoladen?

God, og mye bedre enn den fra Freia.

Gammel 27-09-09, 23:13   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Platt og smakløs. :dukker:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:17   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Denne blir nok med hjem fra butikken neste gang, jeg elsker den julesjokoladen de hadde. Generelt liker jeg Nidar bedre enn Freia. Den Melkedrøm-greia Freia kom med nå var forferdelig!

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:20   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den der bringebær-melkedrømmen, men 1-2 biter er mer enn nok. Kvalmende. Den med valnøtt orket jeg knapt en hel bit av før jeg brakk meg av kvalme.

Gammel 27-09-09, 23:40   #5
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns den er god, men ikke like god som julesjokoladen. De er ikke like!

Gammel 28-09-09, 03:24   #6
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Den var litt morsom, for det kjentes ut som punktert Stratos.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:46   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Den var litt morsom, for det kjentes ut som punktert Stratos.

Gammel 28-09-09, 10:47   #8
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke denne smakte sjokolade.
Freia Melkesjokolade er mye bedre.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:49   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den var god, og jeg liker at den ikke har etylvanillin, men ekte vanilje.

(Jeg ser forresten tendens til at flere kutter vanillinen? Jeg mener vaniljeyoghurten hadde vanillin, men nå har den det ikke lenger)

Gammel 28-09-09, 11:56   #10
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Neste gang jeg kjøper melkesjokolade blir det den fra Freia.

Gammel 28-09-09, 12:07   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi smakte den i går men jeg må si at Freia sin er mye bedre.

Helt enig

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:47   #12
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjedelig og smakløs. Freia sin er myyye bedre!

Gammel 28-09-09, 12:49   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Freia er jo jævlig. Kvalmende og mektig. Jaja, kanskje like greit, så holder det med 1-2 ruter.

Gammel 28-09-09, 13:19   #14
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Freias melkesjokolade er bedre.

Og nå kom jeg til å tenke på at julemarsipanen er rett rundt hjørnet. NAM!

Gammel 28-09-09, 13:39   #15
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Freias melkesjokolade er bedre.

Og nå kom jeg til å tenke på at julemarsipanen er rett rundt hjørnet. NAM!

Gleder meg.
Selv om de godt kunne ha ventet til nærmere jul.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 14:34   #16
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Freia er jo jævlig. Kvalmende og mektig. Jaja, kanskje like greit, så holder det med 1-2 ruter.

Enig med deg angående Freia.

Etter at jeg ble gravid har jeg bare klart å spise 2 ruter sjokolade før jeg blir dårlig. Tidligere var lørdagsgodtet en stor pose smågodt, nå er det en Kinder-sjokolade eller en kjærlighet på pinne. Denne babyen vil jo bare ha gulrøtter og brokkoli. Men jeg tror nok mannen skal få kjøpe med Bergene-sjokolade på vei hjem i dag likevel.

Gammel 28-09-09, 15:22   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den med valnøtt orket jeg knapt en hel bit av før jeg brakk meg av kvalme.

Åh, den var jo fantastisk! Det var som en bedre, mer sofistikert caramello. Men veldig stor.

Jeg må prøve Bergene Melk, siden den er så naturlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:46   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, den var jo fantastisk! Det var som en bedre, mer sofistikert caramello. Men veldig stor.

Jeg må prøve Bergene Melk, siden den er så naturlig.

Ja, den var god, men utrolig kvalmende.

Gammel 02-10-09, 13:07   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den var god, men utrolig kvalmende.

Ja, det var den. Det var veldig mye. Caramello er en grei størrelse på en sånn sjokolade.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:04   #20
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns det er fint at jeg ikke orker så mye om gangen av sjokoladen. Den kunne faktisk ligge noen dager her
Tilbud på coop obs på sjokoladen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.